Ik kijk hem lachend aan en geef hem een knuffel.
" Heey, waar was dat nou opeens voor ? " Vraagt hij " Nou.. Omdat ik je lief vind en ik heb je gemist " antwoord ik en kijk blozend weg.
" Awh, ik heb jou ook gemist bambi " zegt hij en slaat een arm om me heen.
De liftdeuren schuiven open en ik help hem met z'n koffers.
Als we bij mijn kamer zijn steek ik de sleutel in het slot en open de deur. " Wow, dit is best mooi ? " Zegt Logan terwijl hij rondkijkt.
"Het valt wel mee" Zeg ik.
Ik ga verveeld op het bed zitten " Wat gaan we doen ? " vraag ik.
" Ik weet niet, maar ik ben echt heel moe " antwoord hij.
Hij komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen.
" Duss... Wat gaan we doen ? " Vraagt hij lachend.
" Uhh.. Je bent moe dus we kunnen we beter hier blijven " antwoord ik.
" Okay, wat kunnen we hier doen ? " vraagt hij, " We kunnen uhh.. Geen idee " Zeg ik.
We schieten in de lach " Hahah okee ik heb een idee " zegt hij terwijl hij opstaat " Logan.. Wat ga je doen ? " Vraag ik wantrouwend " Nikshoor " antwoord hij lachend en loopt richting de kast " LOGAN BLIJF ERUIT " schreeuw ik " Wow, sorry ? " zegt hij en kijkt me verbaasd aan " Sorry, ik bedoelde het niet zo.. Ik vind het gewoon niet fijn als iemand in mijn kast zit " zeg ik " Oh.. Dan verzin ik wel iets anders" zegt hij.
Mijn dagboek ligt in die kast, ik wil niet dat hij ziet waar ik de laatste paar dagen over heb gedacht..
Ik kan alleen nog aan hem denken maar hij denkt waarschijnlijk niet zo over mij.. Zou ik dan toch echt verliefd zijn ?
" Jade ? " zegt hij " Wat is er ? " vraag ik " Uhm, misschien kunnen we gewoon dingen doen op je laptop, dan houde we vandaag rustig ? " Zegt hij " Is goed.. " antwoord ik en pak mijn laptop van het kastje terwijl hij weer naast me komt zitten.


- Ik hou van al me lieve abootjes ookal zijn het er niet zo veel-

Reageer (6)

  • Fareon

    awwww it's so damn cute!

    1 decennium geleden
  • JBiebzzx

    LoveIt :3

    1 decennium geleden
  • MalikMayniac

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    tof! snel verder !! (H)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    Snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen