Stoute ik, ik mag niet schrijven tijdens de les maar ik doe het toch gewoon voor jullie

Ik volgde Kim naar het muziek lokaal, ik was opgelucht dat dit mijn eerste vak was, ik hield van de muziek. Ik zag dat Kim teleurgesteld was dat dit haar eerste vak was.
'Wat heb jij tegen muziek?' vroeg ik.
'Niets, maar Jared mag niet meer binnenkomen sinds hij per ongeluk de piano heeft gemold.'
Ik lachte, dat zij en Jared dol op elkaar waren was te merken, de manier waarop hij naar haar keek, alsof hij voor het eerst de zon zag. Ik had Paul en Jared net nog zien kletsen met wat jongens die allemaal zo lang en gespierd waren en door de tatoeage die ze allemaal hadden leek het alsof ze een bende vormde, maar Kim leek zich helemaal op haar gemak te voelen dus ik probeerde op haar oordeel te vertrouwen, ik wou Paul niet slecht zien.
'Hou jij van muziek?' vroeg Kim aan mij.
'Ja, ik begon met pianolessen toen ik vijf was, ik speel nu ook gitaar en ik zing.'
'Dat is meer dan ik, ik ben een backingvogel maar nu Serena weg is zullen ze in de rij staan om haar plaats in te nemen dus is het maar de vraag of de volgende zangeres mij wil houden.'
'Schoolband?'
'Ja, er wordt gezegd dat ze alles samen beslissen maar eigenlijk was het Serena die aan de touwtjes trok.'
'Misschien doe ik wel auditie.'
'Als je echt goed kan zingen heb je geluk, een van de populairste bandleden zit bij ons.'
'Wie ben jij?' vroeg de muziekdocent aan mij.
'Indiana Cold, het nieuwe meisje.'
'Stel je maar even voor.'
Ik keek hulpeloos naar Kim die vast was gaan zitten maar die haalde haar schouders op.
'Ik ben Indiana Cold, ik kom uit Tacoma, ik heb een jonger broertje genaamd Tom en dat was het.'
'Ben je muzikaal?'vroeg Meneer Chez
'Ze zeggen van wel.'
'Dan heb je geluk want we beginnen meteen met een paar onverwachte solo's en jij mag beginnen.'
Ik haalde diep adem en liep naar piano, dit had ik nog nooit gedaan, maar gelukkig was Paul er niet ik wou me niet voor gek zetten. Kk wou net beginnen toen de deur werd opengeslagen, 'Goedeochtend meneer Lahote, fijn dat u ons ook met u aanwezigheid vereerd.' Dit zou ik nooit meer doen.

Reageer (2)

  • Kimology

    KUDDOOOO

    1 decennium geleden
  • Choizz

    Hahaha, nice! Snel verder, super verhaal! Kudo van muj ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen