Foto bij Dag 32 duel 2

Katie en Sayyid liepen naar Marc toe die klaar stond. Katie en Sayyid welkom bij het duel straks gaan jullie op dit platform staan met jullie hand tegen de paal. Om de 15 min stappen jullie een trede verder zodat er meer spanning op je arm komt te staan als er 30 min verstreken zijn dan stappen jullie naar de laatste trede en die is het zwaarst. Wie als eerste valt verliest het duel De kandidaten gingen klaarstaan Marc telde af 3.2.1 go. Katie ging gelijk in een zo comfortable manier staan als ze wilde. Sayyid probeerde gewoon te staan de eerste 15 min gingen snel voorbij net zoals de tweede 15 min ze stonden nu op de derde trede. Er gingen lange minuten voorbij en er kwam geen einde aan 45 min werden bereikt 50 min werden bereikt en ze bereikten zelfs het uur. Maar helaas bij de 65e minuut viel......................................................................................................................... Katie. Helaas Katie jij moet Expeditie Robinson verlaten het was me een waar genoegen wil je nog wat zeggen voordat je gaat. Ja graag ik wil graag zeggen dat ik het leuk heb gehad en dat ik in de finale uitzending live een verrasing hebt meer zeg ik niet ze omhelsde Sayyid pakte de vlag van Georgie en verliet de expeditie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen