Foto bij Part 4.4 - We must devise a plan!

Ik open mijn ogen en kijk op naar Louis. Hij glimlacht liefjes en streelt met zijn hand over mijn arm. Zayn komt de kamer binnen lopen met een grote grijns op zijn gezicht. “kussie, kussie?” Niall doet alsof hij iemand vast houdt en zoent. Ik schiet in de lach maar stop daar al snel mee als er weer een steek door mijn hoofd gaat. “auw.” Ik grijp weer naar mijn hoofd. Louis kijkt me bezorgt aan. Ik wuif het snel weg. Ik heb even geen zin in dat bezorgde gedoe van iedereen. De jongens zijn wel heel lief voor me maar ik wil niet zielig gevonden worden. Ik kijk in mijn ooghoek naar Veronique. Ze zit met haar armen over elkaar geslagen voor zich uit te staren. Misschien moet ik een keer aardig proberen te zijn. Ik verplaats mijn hoofd wat en smak even. Niall die tegenover me zit kijkt me vertroeteld aan. “ahw.” Ik grinnik en leg mijn hand op Louis zijn borst. Hij kijkt me verbaasd aan. Veronique slaakt een kreetje en staat op. Ze wandelt met stevige stappen de kamer uit. Ik zucht zacht en mompel zacht een sorry naar Louis. Hij wuift het weg en kijkt me met een twinkeling in zijn ogen aan.

Niall point of view.
Serieus, waarom heeft Louis nog iets met Veronique? Ik heb haar nooit gemogen, dat moet ik wel toegeven. Ik kijk vertroeteld als Melissa smakt. “ahw.” Ze grinnikt en legt haar hand op Louis zijn borst. Ik sta op en wuif Liam, Zayn en Harry dat ze even mee moeten komen naar mijn slaapkamer. Ze staan langzaam op en kijken me vragend aan. Ik gebaar dat ik het zo vertel en zonder nog te protesteren lopen ze achter me aan naar de slaapkamer van mij en Liam. “wat is er?” vraagt Harry. Ze gaan op de bedden zitten. “we moeten ze koppelen!” roep ik enthousiast. “eh wie?” vraagt Zayn en hij krabt op zijn achterhoofd. “Wie denk je? Melissa en Louis natuurlijk!” zeg ik alsof ze dom zijn. “Louis heeft al een girlfriend, remember?” Harry kijkt me doordringend aan. “Oh, alsof ze nog zo gelukkig zijn. Veronique is gewoon niet zijn type. Heb je Melissa en Louis wel eens gezien? Ze zijn zo schattig.” Zeg ik en kijk ze met grote ogen aan. “Ja dat is wel waar.” Zegt Liam die de hele tijd al stil is geweest. Ik knik en begin wat heen en weer te ijsberen. “We moeten een plan maken..”

-
Jullie zijn echt geweldig <3

Reageer (10)

  • tinapara

    geweldig (yeah)(H)

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    hoezo traag van begrip zayn, je mag ook wel met iets meer dan alleen eva bezig zijn hoor(A)
    Nialler komop!

    1 decennium geleden
  • StarNiall

    Dhammm THEY ARE CUTE!

    1 decennium geleden
  • wealllove1D

    GO NIALLER!!! (dance)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    nee JULLIE zijn geweldig! mooooooooooooowre!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen