just like I promised,, a new one




when I grow up I wanna be an assassin

english
my reflection is my worst enemy

I can't seem to put my finger on it,, but there is something weird about his teeth. He already closed his mouth but the picture stays in my head. I look at the movie,, but it doesn't draw my attention. I can ask him,, right?? or will he get mad.

“Aislin,, do you wanna go shopping next week” Alice her question gets me right back where I am. I look at her and see that all 3 are staring at me,, “Ehm,, sure I guess”. Now I look straight at the tv,, and act like I'm focussing on that. But suddenly after 5 minutes I get this strange feeling. Can I really trust them,, I mean there are so many mysteries about them. I lift my head up and Edward lets go of my hand. “Aislin,, we have got to go home” He says. “Yes,, okay,, bye” I say without looking at them. They all stand up and leave.

I need to clear my head,, so I write down everything I know. When I'm done I look at the paper,, it says: Perfect looks,, Ice cold,, changing eye color,, knowing what is going to happen in the future,, way too good hearing,, Okay I know it makes no sense,, but it's weird. I also have written no sleeping and no eating. “Okay,, Aislin,, lets figure this out” Sins I'm going crazy anyway,, I might as well talk to myself.

I click on the computer,, first I want to do some normal business. Then I can get my head clear,, before I lose it if that isn't already the case. I get online on yahoo,, and I see 3 new friends invites. I don't know one of them,, and I don't get any wiser from there email address. “I might as well accept and find out” I hear the tone of my phone and see a new text. don't do that,, you don't know them. well sorry for you,, I do what I want. Would they know what I'm doing right now?? Well they can't stop me anyway. The 3 are not online right now,, so Eddie must be happy.

I open google,, you can find everything there so maybe it can solve this mysteries. I type in some of the things from my paper,, but all I get is 8 different sites for plastic surgery and some other shit. I close my eyes,, and remember Edwards eyes the very first day. Now I know it for sure,, his eyes where definitely black the first day.

“What are you trying to find out Aislin??” It's his voice. Fuck. This is one of the few time that I really am afraid of him. I click away google,, although I know he already knows what I was doing,, and I turn to him. I think he's mad. “Do you really think you can find something out about me on google” Yep,, he's definitely mad. “I hoped,, that would have make it more easier” I try to remain calm,, but my voice is a bit shaky. “Listen,, it's better if you don't know the truth” I'm gonna be a real pain in the ass this time. “and sins when do I do things that are better for me”

He turns more angrier,, and his eyes are beginning to go black again. “the truth can hurt and scare you” he says with a harsh voice. I don't wanna admit it,, but I'm already scared. “Then promise me one thing,, and I will drop it” He calms a bit. “That depends on what it is” He says doubtful.

“Don't leave or hurt me”

people can live about 40 days without food,, about 3 days without water,, about 8 minutes without air. but only 1 second without hope.


nederlands
mijn reflectie is mijn ergste vijand

Ik kan om mijn vinger er niet op leggen,, maar er is iets vreemds aan zijn tanden. Hij heeft zijn mond weer gesloten,, maar het beeld blijft in mijn hoofd. Ik kijk naar de film,, maar het trekt niet mijn aandacht. Ik kan het hem vragen, toch?? of zal hij boos worden.

“Aislin,, wil je gaan winkelen volgende week” Alice haar vraag krijgt me terug waar ik ben. Ik kijk naar haar en zie dat ze alle 3 naar me staren,, “Ehm,, is goed,, denk ik”. Ik kijk recht naar de tv,, en doe alsof ik er na kijk. Maar opeens na 5 minuten krijg ik dit rare gevoel. Kan ik ze echt vertrouwen,, ik bedoel er zijn zo veel mysteries over hen. Ik til mijn hoofd omhoog en Edward laat mijn hand gaan. “Aislin,, We moeten naar huis” Zegt hij. “Ja, oke,, doei” zeg ik zonder op te kijken. Ze staan allemaal op en vertrekken.

Ik moet mijn hoofd leegmaken,, dus schrijf ik alles op wat ik weet. Toen ik was keek ik naar het papier,, het zegt: Perfect uiterlijk,, ijskoud,, veranderende kleur van je ogen,, wetende wat er gaat gebeuren in de toekomst,, veel te goed gehoor,, Oke ik weet het slaat nergens op,, maar het is raar. Ik heb ook opgeschreven niet slapen en niet eten. “Oke,, Aislin,, eens zien wat je kunt uitvinden” Als ik toch als gek wordt,, kan ik net zo goed praten met mezelf.

Ik klik de computer aan,, ik wil eerst iets normaal doen. Dan kan ik alles op een rijtje zetten,, voordat ik het kwijt raak als dat al niet het geval is. Ik ga online op Yahoo,, en ik zie 3 nieuwe vrienden uitnodigen. Ik ken alleen geen van hen,, en uit hun emailadres word ik niets wijzer. “Ik kan ze net zo goed accepteren en erachter komen” Ik hoor de toon van mijn telefoon en zie een nieuwe sms. dat moet je niet doen,, je kent ze niet. Jammer voor jou,, ik doe wat ik wil. Zouden ze weten wat ik nu doe?? Nou ze kunnen me toch niet tegenhouden. De 3 zijn niet online,, dus Eddie zou blij moeten zijn.

Ik open google,, je vind er alles wat er bestaat,, dus misschien kan het ook dit mysterie oplossen. Ik typ sommige dingen in van mijn papier,, maar alles wat ik krijg is 8 verschillende sites voor plastische chirurgie en andere shit. Ik sluit mijn ogen,, en denk over Edwards ogen de allereerste dag. Nu weet ik het zeker,, zijn ogen waar absoluut zwart de eerste dag.

“Wat probeer je te vinden,, Aislin” Het is zijn stem. Fuck. Dit is een van de weinige keren dat ik echt bang ben van hem. Ik verwijderd google,, hoewel ik weet dat hij al weet wat ik deed,, en ik draai me om naar hem. Ik denk dat hij is boos. “Denk je echt dat je iets kunt vinden over mij op Google??” Yep, hij is zeker boos. “Dat hoopte ik,, dat zou alles makkelijker moeten maken” Ik probeer kalm te blijven,, maar mijn stem is een beetje wankel. “Luister,, het is beter als je de waarheid niet weet” Ik ga vervelend zijn deze keer. “en sinds wanneer doe ik dingen die beter zijn voor mij”

Hij wordt nog bozer,, en zijn ogen beginnen zwart te worden. “de waarheid kan je kwetsen en pijn doen” zegt hij met een zware stem. Ik wil het niet toegeven,, maar ik ben al bang. “Dan beloof me een ding,, en ik zal het laten gaan” Hij kalmeert een beetje. “Dat hangt er van af,, wat is het” zegt hij twijfelend.

verlaat of kwets me niet
mensen kunnen ongeveer 40 dagen leven zonder voedsel,, ongeveer 3 dagen zonder water,, ongeveer 8 minuten zonder lucht. maar slechts 1 seconde zonder hoop. [/ b][/ i]

Reageer (6)

  • MeLovesMusic

    Please continue ^^.

    1 decennium geleden
  • birgit

    ooooooooooh pleeeaaassseeee !!! MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE MORE xD

    thanx
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder

    1 decennium geleden
  • Riddles

    woeoeoeoe! (yeah)
    I defenitily wanna read more!
    It's true, I admit, I'm addicted to your story (H)
    really, more people should read it :O
    And it's sweet what she asks Edward..
    But if I were Aislin I would still try to figure out what they are (A)
    it's called curiousity :8(nerd)xD
    xXx

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    aaaaah thanks hun. <3
    I want more<3
    it's sooo good (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen