Foto bij Dag 29

Dag 29 samensmeltingskamp

Expeditie Robinson is nog met 7 deelnemers over. En ze zijn gebrand om te winnen. Sommige vinden het jammer dat Echo is teruggekomen omdat zij Echo hadden weggestemd in de eilandraad en Laila verloor bij de proeven. Nander had intens verdriet toen ze Echo die boot zag afstappen. Hij werd getroost door Lena en Katie daar was hij dankbaar voor en algauw was hij er overheen. Vorige keer moesten ze worstelden bij de proef in het kamp wouden ze wel weten wie de beste was. De 4 winnaars gingen tegen mekaar spelen. Er werd een grote cirkel gemaakt van zand en daar stonden als eerste Linda en Nander. Linda viel aan maar Nander trapte er niet in hij hield haar tegen en het was een groot gevecht Echo en Sayyid moedigde Linda aan en de rest Nander. Dat werkte want Nander won het gevecht en daarna was het de beurt aan Echo vs Sayyid. Iedereen dacht dat Sayyid ging winnen natuurlijk en dat klopte ook het duurde niet lang voordat Sayyid Echo had weggeduwd. Voordat Nander en Sayyid de finale gingen spelen speelden Echo en Linda eerst om de 3e plaats. Het was een bitchfight. Er werd aan haren getrokken de bikintopjes vielen zowat uit. Het zand vloog de lucht in totdat Linda eruit viel en Echo de 3e plaats had. Nu was het tijd voor de finale.
Nander vs Sayyid de meeste moedigde Nander aan. Nander werd er zenuwachtig van hij ging trillen waar Sayyid gebruik van maakte hij gooide hem uit de ring en de winnaar was Sayyid. De kampleden deden alsof ze een goude medaille uitreikten aan de winnaars en het volkslied van Saudi-Arabie lieten horen. Met deze leuke dag bereidde ze zich voor op de proef van morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen