Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Nikki4ever

    Lief Lief Lief!!!

    Oké, ik ben nu wel RAZEND benieuwd wat er gebeurd is dat de dader levenslang heeft gekregen. Ik ga zelf in september beginnen met de opleiding HBO Rechten, dus ik ben meteen op gaan zoeken waarvoor je allemaal levenslang kan krijgen, maar voornamelijk is dat voor meerdere moorden. En op enkele uitzonderingen iemand die één moord heeft gepleegd. En nou leeft Alice nog dus dat kan het niet zijn.
    Daarna dacht ik aan verkrachting, dat voor mij persoonlijk na moord het ergste wat je kan doen, maar ook dat kan niet het geval zijn want ... hieronder staan de hoogte van de straffen voor verkrachting ( wettelijk gezien moet er bij verkrachting ook zijn binnengetreden in het lichaam voor seksuele handelingen)

    Verkrachting: 12 jaar;

    Verkrachting met meerdere personen: 16 jaar;

    Verkrachting van een minderjarige die onder zijn verzorging/gezag staat: 16 jaar;

    Verkrachting met zwaar lichamelijk letsel of levensgevaar tot gevolg: 15 jaar;

    Verkrachting met de dood tot gevolg: 18 jaar.

    Toen ik dus gemerkt had dat het geen verkrachting kon zijn, ben ik verder gaan denken en nu denk ik aan dat haar moeder is vermoord ( door een terroristische aanslag of iets anders) en hierdoor heeft de verdachte levenslang gekregen. En haar vader heeft een nieuwe vrouw die helemaal in de familie is opgenomen. En Alice, als haar kind beschouwd. Wat verder kan ik echt niks verzinnen.
    Als nog een heel mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Super!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    ik ga laura vermoorden. (:
    wie doet er mee? (6)
    dit verhaal is echt supeeeeeeerverslavend! <3
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    VERDER!! Dit is zo awesome, + VERSLAVEND.
    EN laura is echt een Bitch!
    Je schrijft echt heel mooi :)
    x

    1 decennium geleden
  • Raveness

    _O__O__O__O__O_(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen