Foto bij O23.

Ik zoek mijn fietssleutel, ik had een andere bestemming vandaag dan normaal, ik ging mijn neef opzoeken. Zijn naam is Sander, we zijn best close, maar we hebben elkaar al een tijd niet meer gezien.
Ik grijp de fietssleutel van onder in mijn broekzak en spring op de fiets, de lange kronkelige weg leid me naar een bushalte, waar niet veel later een typisch Engelse rode dubbeldekker voor me stopt, ik ga vanboven zitten, want het word best een lange trip, het was een dik uurtje rijden naar hem.
Ik plug mijn mp3 in mijn oren en zet mijn verstand op nul, alle liedjes blijken plots over Liefde te gaan, en ik verander de woorden 'brown eyes' naar 'blue-green eyes' alsof het een automatisme is.
Ik kijk uit het raam en beeld me in dat ik overal krullenbollen zie, met ray-bans en geklede vestjes.
Ik grijp mijn blackberry uit mijn tas, op de achtergrond staan nu wolkjes, maar er staat niet dat ik een nieuw bericht heb, spijtig. Het leek wel alsof ik er eentje voelde binnenkomen.
Misschien wil ik het gewoon zo graag?

"Wat heb ik gehoord? Louis Tomlin-off is homo?" lacht Sander als hij me begroet een een mannelijke knuffel geeft. Ik bijt op mijn lip, ik haat deze stad, alles gaat als een lopend vuurtje.
"Geen idee, ik heb een vriendje.. ofzoiets.. ja." Ik hoor hoe mijn stem twijfelt en mijn brein doet dat overduidelijk ook, mag ik Harry wel zo noemen?
"Harry Styles, hoorde ik?" hij klinkt onder de indruk, was hij zo speciaal dan?
"Hij's zo'n player, hoorde ik." gaat hij verder, ik rol met mijn ogen. "Niet van wat ik heb gehoord." zeg ik eerlijk terug. Hij grijnst en rolt nu op zijn beurt met zijn ogen. "En wie, oh wie is je betrouwbare bron?"
"May.. Ze is zijn beste vriendin en de mijne.. dus daar kan niets mis mee zijn." grijns ik zelfvoldaan.

Reageer (6)

  • Mafia

    Nooo Harry can't be a player. XO
    Snel verder!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen