Foto bij Dag 28 duel 1

Laila en Echo liepen naar Stefan toe die klaar stond.
Laila en Echo welkom bij het duel straks gaan jullie op dit platform staan met jullie hand tegen de paal. Om de 15 min stappen jullie een trede verder zodat er meer spanning op je arm komt te staan als er 30 min verstreken zijn dan stappen jullie naar de laatste trede en die is het zwaarst. Wie als eerste valt verliest het duel en is het eerste slachtoffer van de samensmelting. De kandidaten gingen klaarstaan Marc telde af 3.2.1 go. Echo en Laila gingen staan. Laila werd helemaal in trance gebracht door haar zelf en Echo probeerde het optelossen door een liedje te zingen. Voor ze het uberhaupt beseften waren het er al 15 min voorbij en gingen ze naar het 2e trede. Daar hadden ze ook geen enkel probleem mee en zodoende gingen ze naar de laatste trede. Dat werd een stuk moelijker de armen begonnen te trillen en ze begonnen te shaken. Laila had ademde rustig in en uit en Echo dacht aan leuke dingen. Na een minuut of 45 werd het teveel voor iemand en zij viel het was.......................................................................................................................... Laila.
Echo sprong er gelijk ook af. En omhelsde haar Stefan zei wat Laila jij moet de expeditie verlaten wat vind je daarvan.
Heel erg jammer natuurlijk maar ik heb hier vrienden aan overgehouden zoals Nander ik ga hem zeker opzoeken na de expeditite en ik ben blij dat ik de samensmelting gehaald heb en nu ga ik terug naar mijn dochterje in Lissabon ik heb haar zo gemist.
Laila zei dag tegen Echo pakte de Portugese vlag en verliet de expeditie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen