Foto bij Dag 26

Alle 8 overige expeditieleden kwamen aan op het proefeiland ze werden opgewacht door Marc en Stefan. Kandidaten allereerst gefeliciteerd met de samensmelting. We zijn nu op de helft maar het is nog lang niet gedaan er komen nog lange dagen aan. 3 van jullie bereiken de finale en daarna mag 1 daarvan de winnaar noemen van Expeditie Robinson Quizlet seizoen 2. Vanaf de samensmelting gaat het een beetje anders als je wordt weggestemd in de eilandraad dan hoef je nog niet naar huis. Dan ga je naar het duel met iemand anders en je speelt tegen degene die de proef verliest als je het duel verliest vlieg je dezelfde dag nog terug naar jouw land. De winnaar van dat duel mag terug naar de expeditie. En nu de proef. Straks staan jullie 1 vs 1 tegenover elkaar in een cirkel de bedoeling is dat jullie elkaar uit de cirkel duwen de verliezer moet nog een ronde spelen tegen een andere verliezer en die verliezer speelt de beslissende ronde en wie die verliest moet naar het duel en heeft dus kans om naar huis gestuurd te worden we hebben eerlijk geloot en de eerste wedstrijd is Charles vs Linda. De 2 gingen in de cirkel staan het voelde wat onwennig Linda wou Charles geen pijn doen en omgekeerd en toen gebeurde iets wat niemand aan zag komen en zeker Charles niet. Linda viel in 1 keer aan op Charles en gooide hem uit de cirkel. Linda juichte. De 2e wedstrijd was het Nander vs Katie. Nander en Katie liepen om mekaar heen en Katie probeerde Nander aan te vallen maar hij ontwijkte en Katie liep zo de ring uit. De 3e wedstrijd ging tussen Echo en Lena. Echo was bang dat Lena een of andere rare Duitse truck ging gebruiken en deed dat ook. Maar het lukte niet om Echo uit de cirkel te duwen Echo was sterk en deed het omgekeerd zij duwde Lena uit de cirkel en won de wedstrijd. De laatste wedstrijd ging tussen Sayyid en Laila. Sayyid had er geen enkele probleem mee om Laila uit de ring te gooien en deed dat ook de wedstrijd was voorbij in 10 seconden Laila verloor. Nu moesten de eerste 2 verliezers tegen mekaar strijden Charles vs Katie. Katie trapte nu niet in de truck die Nander net gebruikte want ze liep zachtjes naar Charles toe Charles liep daarintegen meer achteruit wat Katie op haar zenuwen werkte. Charles sprong in 1 keer naar haar toe en begleidde haar uit de cirkel. Katie moest de verliezende finale spelen. Lena vs Laila was niet zo spannend. Lena probeerde bij Laila en oudewerste Duitse truck te gebruiken namelijk doen alsof je aanvalt en dat een paar keer om daarna echt aan te vallen. Het lukte haar Laila schrok zo dat ze viel net buiten de cirkel. Laila tegen Katie 1 van hun moest naar het duel Katie ging nu voor de harde aanpak en sprong op Laila en sleepte haar naar de lijn. Laila lukte het om los te komen en liep terug naar het midden het was een gevecht van jewelste toen het opeens een andere wending naam Katie duwde Laila zo hard dat ze buiten de lijnen viel. Iedereen klapde en juictte. Stefan zei helaas Laila jij moet naar het duel samen met de persoon die morgen de meeste stemmen krijgt succes Laila.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen