Foto bij Dag 25

Dag 25 samensmeltingskamp.

Nander en Charles zaten rustig te wachten op het eiland totdat hun 6 kampgenoten kwamen. In de verte zagen ze een boot ze probeerden te kijken wie erop zaten ze zagen helaas Sayyid zitten en ook Echo,Linda en Lena. Nander wou graag dat Laila erop zat hij zag Katie wel maar wie was die andere was het Yaslin of Laila uiteindelijk bleek het Laila te zijn. Nander rende naar haar toe en omhelsde haar ooooh riep hij ik ben zo blij dat je er weer bent. Ik ook Laila vertelde dat ze er bijna uitlag gisteren. Iedereen zei hoi tegen elkaar. De productie had champagne geregeld en dat gingen ze opdrinken. Lena en Katie zaten met een glas champagne te praten over dat ze in de samensmelting zaten. Ik vind het zo leuk zei Lena ik hoop dat ik ga winnen krijg ik weer aanzien net zoals ik vorig jaar het songfestival won. Oh ja jij had het songfestival gewonnen je zong erg goed. Ik heb geen ervaring met zingen kun jij me wat meer vertellen vroeg Katie. Natuurlijk zei Lena en ze legde alles uit over wat zingen inhield en hoe je de c noot moet laten klinken. Tijdens het praten viel Lena op aan Katie dat onder haar blonde haar een zwarte haarlok te vinden was. Lena reageerde er niet op en dacht dat het vast geverfd was ofzo. Linda probeerde iets recht te zetten met Echo en Echo luisterde ook. Linda zei dat ze spijt had dat ze zoveel met Martha omging. Echo aanvaarde haar excuses en biechtte op dat zij en Charles op jou wouden stemmen nadat wij Martha eruit hadden gestemd dus dat ze geluk heeft gehad. Linda vond het niet erg en ze maakte het ook goed met Charles.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen