Dangerous Soft Lips. [Naruto-Part Two]
At Least Two Comments
Yea! <3
Oké! ^^
They Kissed
Ze draait zich geïrriteerd om. “Uum, moet je niet achter Orochimaru aan?” vraagt ze droog. Sasuke kijkt haar doordringend aan, “Wie ben je” sis hij. “Natsumi” antwoord ze kort en wringt zich los. Sasuke blijft haar maar vast houden, “Mijn geduld raakt op” gromt ze lichtelijk kwaad, wat moet hij toch van haar! “ik laat je pas los als je me vertelt wie je bent” houdt hij stug vol. “wat kan jou dan nou schelen, ik waarschuw je” ze geeft een harde ruk aan Sasuke’s arm, maar alsof het met lijm aan haar arm is gekleefd..hij laat maar niet los. “Je vraagt er om” een valse grijns verschijnt..Dan moet hij het zelf weten..”Soul Control Kiss” fluistert ze terwijl ze met haar vrije hand seals maakt. Voor dat hij door heeft wat er gebeurt voelt hij de zachte lippen van Natsumi op de zijne. Sasuke’s houding verslapt en hij laat haar arm los. Hij begrijpt niet wat ze hiermee probeert te bereiken. Langzaam glijd de tong van Natsumi zijn mond binnen. Zonder dat hij het door heeft zoent hij terug, dan verbreekt Natsumi de zoen. “Wat! Waarom gebeurt er niets” geschrokken kijkt ze naar haar handen die normaal zouden moeten gloeien van de gestolen Chakra. “Hoe..” ze maakt haar zin niet af en bedenkt zich dan dat hij een Sharigan heeft..Met een geërgerd gezicht wrijft ze over haar lippen. “Wat wou je doen..” mompelt Sasuke. Ze gooit haar lange zwarte haren naar achteren, “Mijn Jutsu schijnt niet te werken bij een Uchiha” zegt ze duidelijk geïrriteerd wat er is gebeurt…Sasuke haar spottend aan “Ga je me nu vertellen wie je bent?” hij pakt haar nu bij haar schouders en draait haar naar zich toe. “Waarom wil je dat weten, je weet toch wel dat Orochimaru een hekel heeft aan de Akatsuki’s” ze kijkt hem aan alsof hij gek is. “Hmm dat zal wel maar ik ben..geïnteresseerd in jou” een kleine mondhoek glimlach verschijnt om zijn mond. “hmmppff, ik ben Natsumi Hinamori, dat is het enige wat ik je ga vertellen sukkel ” Ze kijkt hem fel aan, “Laat me los!” gromt ze ijzig. “Wat wou je doen als ik je niet los laat, me weer zoenen?” hij buigt zijn hoofd dichter bij. Zijn warme adem blaast zachtjes op haar voorhoofd..
Reageer (9)
Sasuke is hot! *0*
1 decennium geledengo ooooooooooon^.^
1 decennium geledendaaaaaaaaaaaaag
geweldig verder
1 decennium geledenajb verder!
1 decennium geledenhij is leuk!!!
Nextt ^^
1 decennium geledenVet coowll