Foto bij Dag 23

Alle 7 expeditie leden kwamen aan op het proef eiland. Er stonden 7 rekstokken van hout. De kampleden wisten al wat ze gingen doen. Marc legde de proef. Expeditieleden normaal gezien draagt kamp Noord rode linten om jullie hoofd en kamp Zuid gele vandaag mogen jullie die allemaal inleveren. Want kamp Noord en kamp Zuid zijn vanaf vandaag officeel uit elkaar. Om te bepalen wie er naar de eilandraad moet gaan we deze proef spelen. Stefan nam het over. Straks gaan jullie allemaal aan een rekstok hangen met jullie knieen omhoog. Ze mogen niet de grond raken en ook iets anders raken. De 5 personen die er als eerste afvallen gaan naar de laatste eilandraad voor de samensmelting dus dat betekent dat er 2 van de 7 hiervan gaan meteen naar de samensmelting en komen bij Nander en Charles terecht. Jullie mogen gaan klaar staan. De kandidaten gingen onder een rekstok staan en pakte ze vast. Marc telde af 3.2.1 go iedereen hefde de knieen op het begon makkelijk voor iedereen en de eerste 5 minuten waren ook zo voorbij. Maar na 10 minuten begonnen de handen te zweten. En algauw viel de eerste genaamd Sjors hij baalde wat natuurlijk logisch er gingen 2 minuten voorbij toen ook viel en vlak daarna Linda. Ze gingen bij een nog steeds balende Sjors zitten en keken naar de overige 4. Helaas goldt dat niet voor Laila want zij viel als 4e en moest naar de eilandraad. Het ging nu tussen Sayyid,Lena en Katie wie van die drie haalde de eilandraad. In totaal waren er nu 30 minuten verstreken toen de laatste persoon voor de eilandraad viel en het was Sayyid. Hij vloekte iets in het Arabish. Lena en Katie sprongen er vanaf en omhelsden mekaar zij hadden de samensmelting gehaald. Stefan zei, Gefeliciteerd Lena en Katie met het behalen van de samensmelting. Maar helaas Sjors,Echo,Linda,Laila en Sayyid zien we morgen bij de eilandraad. Wie wordt er net als Hajar uit Marokko 9e en haalt de samensmelting net niet dat zien we morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen