Foto bij Dag 22

Dag 22 kamp Noord

In kamp Noord waren ze nog maar met zijn drieen over maar dat duurde niet lang meer want ze zaten bijna in de samensmelting. Lena voelde zich opgelaten want ze had de proef verpest maar ze bleef erin ze hoopte zo dat ze de samensmelting zou gaan halen ze wilde natuurlijk ook naar de finale om Duitsland weer bekender te maken voor toeristen en bleek aardig te lukken. Ze moest lachen een jaar geleden had ze nog voor de ogen van 400 miljoen mensen het eurovisie songfestival gewonnen en nou zat ze honger te lijden al 22 dagen op een onbewoond eiland. Het was gewoon niet te geloven ze ging vandaag met Laila en Katie een leuke dag maken om te vieren dat ze bij de laatste 9 zaten. Op een gegeven moment was er een brief er stond in dat de 3 dames hun spullen moesten pakken en morgen de boot moesten pakken naar de proef want hier kwamen ze niet meer terug.

Dag 22 kamp Zuid.

In kamp Zuid was het feest ze hadden de laatste proef gewonnen en de samemsmelting konden ze al ruiken. Sayyid maakte grapjes over dat Charles nu lekker op ons stonden te wachten en Nander natuurlijk ook. Ik hoop zo dat we volgende proef winnen zei Echo. Ik ook probeerde Linda te zeggen. Ze kreeg daar de kans niet voor door Sayyid want die praatte rustig door. Sjors was opeens weer vrolijk tegen Sayyid blijkbaar wou hij geen vijanden maken net voor de samensmelting. Ook de brief van dat ze hun spullen moesten pakken arriveerde op kamp Zuid iedereen juichde we gaan naar de samensmelting yeeeeeeeeeeeeeeeeh.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen