Ik kijk naar mijn beeldscherm maar ik kan me niet echt concentreren op de foto's, ik sla er een paar op en besluit dan maar gewoon af te sluiten.
Ik klap m'n laptop dicht en leg 'm op het nachtkastje naast het bed.
Ik doe het licht uit en ga weer in bed liggen, ik hoop dat het morgen leuk word met Logan.

---- Volgende ochtend ----

Ik word wakker van het zonlicht wat precies op mijn gezicht schijnt, ik was gister helemaal vergeten om de gordijnen goed dicht te doen !
Ik loop naar de gordijnen en trek ze helemaal open, ik zet het raam een stukje open en loop naar de kast.
Ugh.. Waarom heb ik niet gewoon leuke kleding in mijn koffer gedaan, ik pak een kort broekje met een legging, een paars oversized shirt en m'n zwarte vans.
Ik ben blij dat ik tenminste nog m'n vans bij me heb.
Ik hang alles wat ik gepakt heb op het rek in de badkamer en m'n vans zet ik eronder.
Ik stap onder de douche.
Het warme water stroomt over mn rug, ik denk steeds aan hoe alles zou gaan met Logan..
Als ik klaar ben droog ik me af en kleed me aan terwijl ik denk aan wat we vandaag kunnen doen.
Als ik aangekleed ben loop ik weer naar het bed en zoek m'n telefoon.
Een smsje :

" Heeey Bambiii <'33 ik ben al in engeland ik ben nu met de bus onderweg naar je hotel Xxx Logan "

Van ongeveer een kwartiertje geleden, zou hij er al bijna zijn ?
Ik pak de kamersleutel van het kleine steutelskapstokje bij de deur en loop naar de grote hal beneden, met mijn telefoon nog in mijn hand.
Net als ik hem wil bellen komt hij met een grote koffer de hal in, ik loop naar hem toe " LOGAAAAN !! " roep ik vrolijk.
Hij lacht naar me en laat zijn koffer los om me een knuffel te geven
" Hey bambi " ik glimlachte.
" Kom naar m'n kamer " zei ik vrolijk " Hahahha dat klinkt ook niet een klein beetje fout ofzo ? " zei hij lachen " Neuh.. Tuurlijk niet ? " zei ik terwijl ik hem meetrok naar de lift.


-Yahh eindelijk weer de 3 reacties, dus een nieuw hoofdstukje LOVEJULLIE-

Reageer (3)

  • Burch

    Mooi! Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    love it :)))

    1 decennium geleden
  • iiLoveTW

    - 2/3 Reactie's is nieuw hoofdstuk -

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen