Foto bij O14.

Het is nu 4 dagen na de cinema, ik kijk naar de achtergrond van mijn gsm. Ik en May, ze drukt een zoen op mijn wang. Ze heeft nu wat met Niall, ze zien er zo enorm gelukkig uit.
Ze eten niet heel de tijd elkaars gezicht eraf, daar zijn ze veel te verlegen voor, maar hun handen lijken wel samen geplakt met Bizon, maar daar piekerde ik nu niet over.
Ik had Harry al 4 dagen niet gezien of gesproken, de andere jongens zag ik heel de tijd, maar hij leek zich zo enorm af te zonderen.
Het is een vreemd soort pijn en gemis in borstkas, die leegte hoort daar niet te zijn. Hij startte toen Harry me erg snel verliet en niet meer terug kwam, het is niet meer gestopt tot nu.
Ik kijk naar mijn plafond. Wat als ik wel iets voor hem voelde? Was ik dan homo, of hoe noem je zoiets?
Ik zet mijn verwarde gedachten aan de kant en blijf weer alleen over met mijn gemis. Snel schuif ik mijn voeten in mijn warme Toms en loop ik de trap af.
"Je ziet er al dagen gekreukt uit." zucht mijn moeder, ze suggereert de toestand van mijn kledij en haar de laatste dagen.
"Nieuwe look." opper ik afstandig en ik loop naar de keuken om een portie voedsel in te slaan om boven lekker alleen een vieze chick-flick te gaan kijken en me absoluut alles behalve mannelijk te voelen. Ik nam chips, chips en .. nog chips.
Ik kom weer voorbij mijn moeder, ze houdt me tegen. Haalt Sharpay's Fabulous Adventure onder mijn arm vandaan en mijn chips neemt ze af.
"Kijk toch eens iets als.." ze graait in haar doos en geeft me 'Zombies 4', een thriller. Ik heb altijd van die film gehouden, maar nu leek hij erg ongepast, maar Sharpay was geen greintje gepaster.
Nu dwingt ze me te zitten. "Zeg me wat er scheelt jongen. Hele dagen ben je weg, dat kom je 's avonds laat thuis en ga je films kijken." Ze haalt bezorgd haar wenkbrauw naar me op.
"Het is vakantie? Ik ben een puber?" probeer ik snel, maar ze schudt haar hoofd.
"Gooi het eruit, liefje!"

Reageer (8)

  • Mafia

    Snel verder! 8D

    1 decennium geleden
  • Nemph

    Gooi het eruit liefje!

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    haha, sharpay's fabulous adventure. Geniaal!
    Ik vind dit verhaal echt goed!
    Snel verder! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen