Foto bij - 048.

'Tell me everything!' gilde Julie, zodra ik de woonkamer binnengewandeld kwam. Ik merkte meteen op dat de jongens al weg waren en zuchtte even. Mijn geweten vertelde me dat ik alles gewoon gedroomd had en vannacht gewoon niet gebeurd was, maar hoe anders was ik bij hem in bed gaan liggen. Hoe anders kwam Julie zo enthousiast op me af. if only..
'Tell you what,' speelde ik vrolijk. Ze zuchtte, ruimde de spullen van de tafel op en trok me toen mee naar de bank. Ik wist dat ik nu absoluut iets zou horen. Eigenlijk had ik Louis nog wel even willen zien. Hij was gewoon zonder iets te zeggen uit bed gestapt. Ja, ik kon mijn slaap wel gebruiken, maar ik wilde hem gewoon even zien. Een paar tellen, niet eens zo lang. Ik plofte neer op de bank, tussen alle kleine kussentjes en wachtte tot Julie me praktisch zou belagen met woorden.
'Kom op, dit spelletje ga je niet spelen met me hoor! We weten het allemaal en Niall kreeg het net bevestigd. Plus, de grijns op Louis gezicht vanochtend was onbetaalbaar. WHAT HAPPENED?'
'Ik kon niet slapen en toen dacht ik, nou misschien slaapt het beter met een onwijs knappe jongen naast me.' antwoorde ik nonchalant en ik wist dat ze het niet zou doen met dit antwoord. Daarom vervolgde ik ook maar snel mijn verhaal, maar dan de goede versie. 'Ik kon dus echt niet slapen, en ik zat er echt mee dat ik hem nog steeds niet verteld had. Dus toen ben ik naar zijn kamer gelopen, voor de duidelijkheid om half 3 snachts en toen heb ik hem verteld dat ik verliefd op hem was, dat ik niet naar hem kon kijken zonder gek te worden en dat, als het niet wederzijds was, ik weg zou gaan.'
'Oh wat een kut ben je ook. Natuurlijk is het wederzijds. Harry liep een aantal keer te vloeken dat Louis onmogelijk was en toen ik uiteindelijk met hem gepraat had, zei hij al dat Louis stuk ging, omdat hij het niet aan je kon vertellen.' Julie klapte enthousiast in haar handen. 'EN NU?'
Ik haalde mijn schouders op. 'Na een gesprek te hebben gehad, zijn we beide in slaap gevallen en toen ik wakker werd, was hij al weg. Dus ik weet helemaal niet meer hoe het gaat lopen..'
'Oh, daar regel ik wel wat op! Ik sleep die jongens wel mee, zodat jullie eens alleen kunnen zijn en alles in diepe rust kunnen bespreken, of wie weet wat voor dingen jullie dan kunnen doen.' Mijn ogen werden groot en ik gaf haar even lachend een duw. Ik was eigenlijk wel blij dat ze er was, ik was nu niet meer zo alleen tussen de jongens..

'Opstaan met die luie reet van je!' hoorde ik Julie tegen Zayn schreeuwen. Die was het echt niet met haar eens en ging vrolijk tegen haar in. Ik stond in de keuken om wat drinken te pakken en had eigenlijk nog geen kans gehad om even bij Louis te zijn. Niall, die wist wat Julie van plan was, leek Zayn mee te krijgen en langzamerhand werd het wat stiller in de woonkamer. Omdat ik zo gefocust was op het drinken pakken, had ik echt niet door dat er nog iemand in de keuken stond. Echter toen ik me omdraaide, staarde ik direct in de ogen die me altijd zo betoverde en meteen stond ik stil.
'Ik heb echt nergens anders meer aan kunnen denken.' floepte ik er nu uit, terwijl ik mijn glas weer op de aanrecht zette en toen langzaam mijn blik weer op hem liet glijden. Hij glimlachte en kwam langzaam dichterbij. De glimlach verliet zijn gezicht voor geen seconde en de schittering in zijn ogen liet me langzaam smelten. Die jongen deed iets met me, en of het nou goed of fout was, i liked it.
'Same here, ik heb je gemist. Volgende keer ga je gewoon mee hoor!' glimlachte hij nu. We stonden op een paar centimeter van elkaar verwijderd en ik voelde de zenuwen langzaam toestijgen. Het was een kick om bij hem te zijn, maar de gevoelens die loskwamen zodra hij dichterbij stond, mijn benen werden langzaam week en ik voelde mezelf al helemaal zweven. Hij deed zoveel met me. Zijn hand streek even langs mijn wang en hij glimlachte, terwijl hij zijn armen om me heen sloeg en me dichter trok. 'You're so beautifull, to me..'


mijn leven is compleet, de jongens waren onbeschrijvelijk <3.

Reageer (18)

  • wealllove1D

    zoooo mooi (H)

    ik ben verslaafd! wat een leuke verslaving ( :

    1 decennium geleden
  • icecreamlove

    OMFG BEN JIJ NAAR 1D GEWEEST o.O (:


    IM SOOO JALOUSE )':

    haha maar nu heb je natuurlijk wel weer heel veel inspiratie om verder te gaan met je verhaal right?? n.n

    <3

    1 decennium geleden
  • Crawley

    LOUIS ZEI; HEY BABE TEGEN ME
    EN HARRY; HI LOVE, HOW ARE YOU <3333333

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super!! Snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen