Foto bij XI.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Westwood

    Uh, so, yeah. Ik moet echt leren om te kijken wiens profiel aangemeld staat. FAIL.

    1 decennium geleden
  • Directioner

    Anke, ik ben er echt zo stil van geworden. Ik zit steeds met grote ongeloof dit verhaal te lezen. Ten eerste omdat ik nog steeds niet kan geloven dat je dit verhaal voor me schrijft en dat ik nog steeds geen degelijke verhaallijn voor jou heb kunnen bedenken. Ten tweede omdat het me ergens nog steeds niet binnen kan dat je zo goed kunt schrijven. Je schrijft echt super mooi wanneer je in de ik-vorm schrijft, maar in de hij/zij-vorm is het precies alsof ik een sprookje lees. Dit verhaal is echt zo verschrikkelijk mooi. Ik heb nog steeds een knoop in mijn keel van dit deeltje te lezen.
    En ik ben zwanger, eh?

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    Wauw wauw wauw , dit is zo mooi.. Hoe krijg je het toch voor elkaar mij steeds weer zo ongeveer aan het huilen te krijgen? <3 je schrijft echt prachtig.

    1 decennium geleden
  • CantBeNamed

    ahh(H)(H)
    zoo mooi!!
    sneel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • W00T

    AAw. Super mooi geschreven! Echt, heel mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen