Foto bij Dag 20

Goedemiddag kandidaten welkom bij de 7e proef de samensmelting komt steeds dichterbij jullie vragen je zeker af waar Nander en Charles zijn. Wij vroegen aan Laila en Katie van Noord en aan Linda van Zuid wie zij het liefst weg willen hebben daar antwoordde Katie en Laila Nander mee en Linda wees Charles aan. Dus die twee hebben we meegenomen en zijn nu onderdeel van de samensmelting zij zijn de eerste 2 die de samensmelting gehaald hebben en nu de proef. Ik leg het uit de proef wordt gespeeld tussen 2 vrouwen alleen jullie kiezen de sterkste uit van jullie team. Die 2 gaan in een bungeekoord tegelijkertijd gaan ze met dat bungeekoord naar de stokjes in het midden wie als eerste de rode stok gepakt heeft is de winnaar maar voordat je dat doet me je eerst de 3 blauwe pakken de ervoor staan kampen jullie mogen nu kiezen wie jullie naar voren willen zetten. De kampen gingen overleggen kamp Noord bestond uit alleen maar vrouwen dus dat was moelijk maar ze stuurden toch Lena erop af. Zuid twijfelde want Linda was sterk maar Echo ook toch besloten ze dat Linda de proef ging doen. De 2 vrouwen gingen in het touw staan. Stefan telde af 3.2.1 go ze rekten zich uit en pakten al gauw het eerste stokje. Lena ging voor het tweede stokje maar bereikte het niet en schoot terug terwijl Linda het wel pakte Zuid stond voor. Opnieuw probeerde Lena het 2e stokje te pakken en dit keer lukte het wel. Het stond 2-2. Linda ging voor het derde stokje en pakte het. Lena probeerde het ook en haar lukte het. Het stond 3-3 ze gingen allebei voor het laatste stokje ze rekten zich helemaal uit hun hoofden werden rood de kampen stonden hun aan te moedigen en tenslotte werdt het stokje gepakt door Linda. Kamp Zuid won de proef en kwam dichterbij de samensmelting. Noord baalde en Lena helemaal. Marc zei gefeliciteerd Zuid jullie zitten alle 4 bij de laatste 9 en Noord jammer maar we gaan naar de eilandraad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen