Foto bij *29

...

Sarah leerde ons nog wat technieken, om onze zang nog beter te maken. Toen het 5 uur was zei Sarah:"Dit was wel weer genoeg voor vandaag. Jullie mogen gaan. Tot de volgende keer!" We zeiden gedag en liepen naar de auto. Dit keer ging Gaab weer rijden en ik kroop op de passagiersstoel. "MAg ik de radio aanzetten?" vroeg ik. "Tuurlijk!" Ik zette de radio aan en zocht een leuke zender. "Weet jij al wat voor een liedje je wil gaan zingen?"vroeg ik aan Gabriëla. "NEe niet echt. Misschien kunnen we met ons tweeen "Price Tag" doen. Die vind ik wel leuk."Ik knikte. Ik vond het ook een leuk lied. "Ja inderdaad, maar we kunnen geen van beide rappen. " zei ik. Gabriëla dacht even na. "Dan vragen we logan toch? Die kan rappen!" Ik knikte instemmend en glimlachte, want het leek me superleuk om samen met Logan te zingen. Gabriëla begon te ratelen over allerlei dingen, maar ik luisterde niet. Ik luisterde naar de radio. Hte liedje wat er nu op was, klonk super. Ik had mijn liedje voor Logan gevonden! Ik keek op de display welk liedje het was. Het was "You belong with me" van Taylor Swift.

Ik keek Gabriëla glunderend aan. Ze had het door en riep:" Naomi! Deze moét jedoen!" " Echt wel! Hij beschrijft precies wat ik voel!" riep ik, buitenzinnen van enthousiasme. "IK download hem wel, dan kan ik hem makkerlijker uit mijn hoofd leren." Onderstussen reden we de parkeerplaats van PalmWoods alweer op. We stapten uit en liepen al pratend de lobby in. Daar stonden de jongens met een blond meisje te praten. Het meisje kwam me heel erg bekend voor. Opeens wist ik wie het was: Het meisje van Hollywood Arts! Ik liep naar hun toe. "Hey Naomi en Gaab!" begroette Carlos ons. "Hey je hebt je helm weer op." zei ik vrolijk en ik klopte op zn helm. Hij knikte blij en zei toen:"Dit is Melody. Ze is nieuw hier."Ik stelde me voor en schudde haar hand. "Ik ben Melody Clark."zei ze. Ze keek me lang aan en zei:" Ben jij niet het meisje dat mij vanmiddag bijna had aangereden?" Ik begon te blozen en stamelde:"Ja, nogmaals sorry" "Echt. het geeft niet. Je hebt me niet geraakt, toch?" zei ze en ze knipoogde. "Nope gelukkig niet. Maar als je op HollyWood Arts zit, wat doe je dan hier?" vroeg ik nieuwsgierig. "O mijn ouders wonen ook gewoon in Hollywood, maar ik had geen zin meer om thuis te wonen, dus heeft mijn vader hier een appartement voor me geregeld." zei Melody. "chill, zeg." zei Carlos. We moesten allemaal lachen. "Komen jullie vanavond bij ons logeren?" vroeg Kendall. "Mijn moeder en Katie zijn er niet." "Eh...ja is goed." zeiden Gaab en ik. "Komt Nicole ook?" "Ja, maar die moest nog wat doen in de stad, dus ze komt zometeen." zei James. "OKe dan halen wij onze spullen op en dan komen we zo naar 2J"" "Is goed. Melody, kom jij ook?" vroeg Carlos. Het viel meop dat er iets smekends in zijn stem zat."Tuurlijk!" riep Melody vrolijk. "Zo'n leuke avond wil ik niet missen!" "eigenlijk vind ik dat Camille dan ook moet komen." zei James. "JA, ik ook Ik ga wel even naar haar toe om het te vragen." Logan liep weg naar Camilles appartement. Ik voelde dat mijn humeur ineens slechter werd. "Moest je dat nou zeggen" zei ik kattig tegen James. Hij keek me vragend aan. "LAat maar!" Ik zuchtte diep. Serieus, als Camille kwam,had ik er niet zo'n zin in. "KOm je?" Gabriëla stootte me aan en ik knikte verdoofd. Samen liepen we naar de lift.

~Oke het volgende hfdstukj is dus een slaapfeestej!! |Jeey!! Haha bedankt voor het lezen!! kudo reacties en abos zijn altijd welkom:$xxx~

Reageer (7)

  • Lucid

    Jaaaames! Domknuffeltje van me!
    Ik kan niet wachten als ze samen komen.
    Carlos vind MElody leuk.. (krul)
    Snel Verder schat!
    xxx

    1 decennium geleden
  • xCarefull

    vedeeer(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen