Foto bij Dag 19

Dag 19 kamp Noord

Het was alweer de 19e dag de samensmelting kwam steeds dichterbij.
Yaslin zat zenuwachtig voor zich uit te staren. Er kwam een boot op het eiland af en Marc zat daarin hij stapte uit. Hallo kampleden ik kom met belangrijk nieuws maar dat is alleen voor Laila en Katie mag ik jullie even apart nemen. Laila en Katie liepen snel mee en Yaslin,Lena en Nander verbaasd achterlatend. Oke bij jullie vorige eilandraad hebben jullie 2 de minste stemmen gekregen daarom is het nu de taak om te overleggen wie jullie het liefst zo snel mogelijk van het eiland af willen hebben. Laila en Katie keken mekaar aan ze overlegden snel en overlegden en overlegden, Marc zei voor vandaag nog alstublieft. We willen dat Nander het eiland zo snel mogelijk verlaat. Dank jullie wel zei Marc en liep terug naar het strand. Nander wil jij je spullen pakken en meekomen met mij. Waarom vroeg Nander. Marc antwoordde Nander wil jij zo snel mogelijk je spullen pakken en meekomen met mij. Nander vroeg niks meer zei snel doeg te de vrouwen en liep met Marc mee de boot op. Oh my god vroeg Yaslin wat hebben jullie gedaan. Laila legde het uit en Lena reageerde paniekerig jullie hebben hem naar huis gestuurd.

Dag 19 kamp Zuid

Dat de samensmelting steeds dichterbij kwam was ook voelbaar in kamp Zuid. Sayyid was uitgeput en lag in de schaduw uit te rusten. Ook in kamp Zuid kwam er een boot aan en daar zat Stefan in. Linda werd daar apart genomen haar werd precies dezelfde vraag gesteld. Ze vond het moeilijk het was al moeilijk toen Martha naar huis ging. Uiteindelijk koos ze toch voor Charles. Stefan liep naar Charles toe en vroeg hem zijn spullen te pakken. Charles gehoorzaamde nam afscheid van iedereen behalve Linda en liep naar de boot. Sayyid was vet kwaad op Linda waarom heb je hem nou weggestuurd hij was juist zo aardig. Ja hallo ik wist toch ook niet dat het serieus genomen werd. Sjors wou zich ermee bemoeien maar voordat hij iets zei zei Sayyid hou je erbuit immuniteitssnol en hij ging weer tekeer tegen Linda. Jij moet gewoon Sjors noemen ik wil hem weghebben. Sjors liep boos weg. Echo nam Linda mee naar het strand ze wou wel een complot samenspannen tegen Linda maar dit vond ze erg lullig ze besloot om alleen te gaan werken tot aan de samensmelting.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen