De week die Stella zou blijven gaat snel voorbij en ik moet dan ook met veel moeite ook weer afscheid nemen van haar. Maar er was aan de andere kant ook weer iets leuks. Ons huis was al bijna af, het was dat niet zoals het eerst was, maar het was er wel weer. Ik had niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden dat dat huis zou afbranden, maar er was toch iets dat mij er aan gehecht liet raken. Jesse. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij die gedachte terwijl we met z'n allen Stella uitzwaaien.

Vijf dagen later kunnen we alweer terug naar ons oude huis, ongelooflijk hoe ze hier bouwden, maar moest ik er dan ook op vertrouwen? Ach wat. 'Hoe heb je Stella nou de ring gegeven?' Ik kijk om naar Jesse en glimlach. 'Ze heeft hem de zee ingegooid.' Grinnik ik waarop Jesses gezicht veranderd, haast beledigd. 'Ah, niet zo kijken. Stella was erg blij dat ze de ring had, maar ze vond dat haar ex het verdiende om de ring voor altijd kwijt te zijn. En ja, ik heb haar gewoon de waarheid verteld, omdat ze er toch achter zou komen.' Grinnik ik en loop de badkamer in waar ik al schoon ondergoed en slaapkleding had neergelegd. 'Maar..Je had mij ook nog wat beloofd.' Hoor ik zijn geamuseerde stem in mijn oor terwijl zijn hoofd op mijn rechtschouder rust en zijn armen om mijn middel liggen. 'O ja? Wat dan?' Vraag ik onwetend en maak mij los waarna ik mijn hotpants uittrek. Onderhand kon het mij nog weinig schelen of Jesse mij naakt zag of niet, hij had mij immers in de eerste versie van dit huis in de douche al gezien -en betast-, daarbij durfde ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij mij in mijn slaap bekeek. 'O ja, zeker weten.' Grijnst hij terwijl hij met een snelle beweging mij naar zich toetrekt en zijn lippen op die van mij plaatst. Nog steeds voelde het vreemd om met een geest te zoenen, maar het werd onderhand ook wel normaal dat ik stiekem dacht dat ík de normale persoon op aarde was. Grinnikend trek ik de rest van de kleren uit en stap de douche in, die al warm water leverde, gevolgd door Jesse die ook de douche had aan gezet. Het lijkt mij wel super om gewoon zomaar iets aan te zetten zonder te bewegen, maar als dat alleen maar kan met dood zijn, dan wacht ik nog liever even. 'Stop met denken, je denkt echt te veel.' 'Nah, sorry Mr. not so busy mind.' Grijns ik naar hem en sla mijn armen om zijn middel heen en laat mijn hoofd tegen zijn gespierde borstkas aan rusten terwijl het water over ons heen stroomt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen