Foto bij H1. Seth pov

Seth pov.

Ik liep langs de grens. Seth, hou eens op met dat gehuppel!, dacht Leah. Ja, wie anders. Hou je kop erbij!, dacht ze erachteraan. Ik rende nu op volle snelheid, maar Leah was nog steeds sneller. Haha, weer gewonnen. Ik zuchtte geïrriteerd. Leah wou ook altijd winnen, niet dat ik haar ik kon halen, maar toch. Zo is dat!, dacht ze triomfantelijk.Waar gaan we eigenlijk naar toe? dacht ik. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ík heb honger! dacht zij nu. We gingen dus jagen. Waar gaan we op jagen? dacht ik weer. Hou eens op met dat gevraag Seth! Ik word er gek van! Alright, een geïrriteerde Leah, wat wil je nog meer?! Op dat moment zag ik een hert voorbij schieten en nam een aanloop. Ik sprong en....... Leah was mij voor. Ik gromde luid. Waarom moet jij overal beter in zijn! Ze sprong geschrokken een stukje achteruit. Mooi. Weet ik niet, ik had gewoon honger, en ik was sneller. Ik gromde weer. Hou is op Seth, straks horen de mensen het nog! Ik gromde weer zachtjes, en rende weg.

Reageer (2)

  • Artemis379

    verder??! ik weet nog niet of ik het leuk vind maar daar kom ik achter als je verder schrijft!(lol)(lol)(A)(A)

    1 decennium geleden
  • Released

    mooi(H)
    snel verder!!!!!xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen