Foto bij 4 Fall out the car and land in a tree

Jah je ziet het goed.... ik, aloho en nog wat mensen hebben onze namen verandert in TPU usernames.....

Voor de mensen die het nog niet wisen.... Bij deze.....


In dit geweldige awesome avontuur blijven we trouwens gewoon PP en Aloho.... Voor wie nog niet in de gaten had dat dat bijnamen/andere namen voor Puntjuuhh en Alohomoraize zijn.... Bij deze.....

Puntjuuhh POV


"We zijn er trouwens bijna." Alohomoraize keek me aan, "Dat was snel. Nu moet er alleen nog iemand uit de auto bungelen, er weer in stuiteren en dan kunnen we samen in de beukwilg belanden." Ethousiast stemde ik er mee in "Ik bungel wel! Alleen moet jij wel oppassen. Je zal je toverstok breken." Alohomoraize keek me aan "Ja, als jij bungelt breek ik mijn stok." Ineens keek ze droevig naar haar toverstok. "Aloho, Ik ga bungelen...." Alohomoraize keek op. "Wees voorzichtig" "Aloho, ik ga iut een vliegende auto bungelen wat wil je dat ik doe?" Alohomoraize glimlachte. Ik nam een grote hap lucht en telde af "3......2......1....." Ik opende het portier en liet me vallen. "AAAAAAAAAHHH" Alohomoraize boog zich naar me toe. "PAK MIJN HAND!!!" Ik probeerde te zoen wat ze zei. Dat was moeilijker gezegt dan gedaan aangezien ik boven de oceaan bungelde en haar hand nogal zweterig was. "Het lukt niet!" Piepte ik. Niet dat iemand me hoorde omdat Alohomoraize al weer aan het schreeuwen was, "NEEE!! dE WRAAK VAN DE ZWEETHANDEN!!" Uiteindelijk lukte het me om haar han te grijpen, waarna ze me naar binnen trok. Terwijl ik ston uit te hijgen begon ze weer normaal te praten. "Gelukkig weten we nu wel waar de trein is." Terwijl ik maar stom zat te knikken besefte ik me iets, "Trein? Ik dacht dat we Harry gingen ontvoeren." "Gaan we ook, maar dat is het handigst voor hij voet in Zweinstein zet. En de vakantie in Engeland is weer afgelopen, iedereen gaat weer naar school. Treinen zoeken dus." Ik begreep het "Ja, treinen zoeken. En in beukwilgen landen. Dat zag ik namelijk in mijn glazen bol. Ook krijgen we last van mist, dat zag ik in dezelfde bol." "Ik weet het" antwoordde Alohomoraize "Daar is het! Zweinstein! Oh oh! En daar is het... De beukwilg" Ze klampte zich vast aan haar toverstok. "Toverstok breek niet!!!" We Reden sorry vlogen recht op de beukwilg af, daarom besloot ik maar te gillen. Alohomoraize deed meteen mee "AAAAAAAAAAAAHHHHH"

Reageer (7)

  • Oblivisci

    xD

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    x]
    expres in de beukwilg vliegen.. Die is geniaal x]
    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden
  • Puntjuuhh

    Yeah een snor!!!!

    1 decennium geleden
  • l_l3

    How geniaal!
    En nu heb je ook een reactie van een snor xD

    1 decennium geleden
  • Puntjuuhh

    ik heb twee reacties..... van twee can't be named mensen xD!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen