Welkom kamp Zuid op de eilandraad zei Stefan voor Sayyid en Sjors de eerste in meer dan 2 weken. Sjors jij hebt de immuniteit en zit bij de laatste 10 wat vind je daarvan. Ja tof natuurlijk al had ik die immuniteit liever bewaard tot aan de samensmelting maar we kunnen die volgende 2 proeven wel winnen. Oke kandidaten ik wens jullie veel succes met het stemmen op jullie kampgenoten.
Charles was als eerste gevolgd door Martha,Linda en Echo. Sayyid ging als eennalaatste en de immuniteitman Sjors was de hekkensluiter.
Oke zei Stefan ik ga nu de stemmen tellen.

Stem 1: Charles

Stem 2: Charles

Stem 3: Martha

Charles jij hebt 2 stemmen en bent in gevaar en Martha jij volgt hem met 1 stem

Stem 4: Martha

Stem 5: Sayyid

Wordt het een terugkijk naar de andere eilandraden of gaat Martha of Charles eruit.

Stem 6: Echo

Linda jij hebt 0 stemmen
Sayyid en Echo hebben er 1
Martha en Charles hebben er 2

Martha en Charles omdat jullie in hetzelfde kamp zaten tellen we jullie stemmen van de 3 eilandraden op die jullie gehad hebben
In Eilandraad 2 kreeg Martha 1 stem en Charles 0
In Eilandraad 3 kreeg Martha 2 stemmen en Charles 0
En in Eilandraad 4 kreeg jullie allebei niks
dat betekent dat Martha 3 stemmen kreeg en Charles 0 we moeten afscheid nemen van Martha helaas.
Wil je nog wat zeggen voordat je gaat.
Ik vind het jammer en boos op sommige mensen ik ben blij dat ik Spanje weer mocht vertegenwoordigen vorig jaar was er een spanjaard die werd 4e en nu een spanjaard die 11e wordt het moet verschillen he.
Ze nam afscheid van haar kampgenoten vooral van Linda ze zei I love Dutch people. Linda lachte en zei Tu qeurio Spanish people. Martha pakte de Spaanse vlag en ging er vandoor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen