Foto bij 04. Can't wait till tomorow.

Ik leg mijn telefoon aan de kant en loop met mijn laptop naar het tweepersoons bed. Ik ga op mijn buik liggen en leg m'n laptop voor me neer

Bambi Uhh Says
Sorry ik was aan het praten met Logan ;P

Cat says
Oooooeehhh, hoe gaat het tussen julliee??

Bambi Uhh Says
Er is niks tussen ons dat weet je, ga je gedragen gek

Ik lach, ze denkt nogsteeds dat ik iets met Logan ga krijgen.

Cat says
Yeaahh sure, en dat moet ik geloven, weet je niet hoe lang je weg was?

Bambi Uhh Says
Ja weet ik, ik moest ff iets met hem regelen maar ik moet gaan BYExx

Cat says
Byeeeee xxx

Ik sluit msn af, ik heb even geen zin om met iemand te praten.
Ik klap mijn laptop dicht en kijk weer uit het raam, waarom ben ik niet gewoon gebleven.. Ik denk dat Cat op de een of andere manier toch wel gelijk had over Logan, ik kan niet zonder hem, ik ben zo blij dat hij morgen kan komen.
Ik loop naar mijn koffer en open de rits, ik leg een stapeltje kleding in de kast en hang een paar broeken in de kast.
De rest van de spullen laat ik er nog even in, zo lang blijf ik hier niet dus het heeft niet veel zin om alles al te gaan uitpakken.
Ik pak mijn pyama en loop naar de badkamer die best wel mooi is vergeleken bij de rest van mijn kamer, ik stap onder de douche en als ik klaar ben trek ik mijn pyama aan.
Was het maar alvast morgen maar het is pas acht uur..
Zal ik vast slapen ? nee het is nog veel te vroeg, ik ga nog wel even op mijn laptop, ik klap mijn laptop open en open internet.
www.weheartit.com typ ik in en log in, dan maar nog een uurtje foto's zoeken.


~ik beloof dat de volgende beter word /:

Reageer (6)

  • MalikMayniac

    I LOVE (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    verder pleassssseeee??? tis bere shone!!!

    1 decennium geleden
  • xjeeeee

    i just LOVEE your story ^^(H)

    1 decennium geleden
  • iiLoveTW

    3 Reacties = Nieuw hoofdstukje

    (3 reacties van dezelfde persoon telt niet) xP


    -xxx- (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen