Foto bij 27.

‘Heb jij vier auto’s?’ Sam’s ogen lekken bijna uit hun kassen te ploppen. Ik knikte en er steeg bloed naar mijn wangen. ‘Ik kom nu vast over als een verwent kut-wijf.’ Ik haalde onbewust een hand door mijn haar. ‘Oh, nee hoor! Gewoon iemand die eh… Iemand die veel heeft.’ Ik zuchtte. ‘Dat is hetzelfde. Maar weet je, ik heb ze allemaal van mijn vader gekregen. Ik kreeg alles wat ik maar wilde als het om koopbare dingen ging, omdat mijn vader zich schuldig voelde tegenover mij. Hij was bijna nooit thuis en ik zat daar alleen maar met een dienstmeid die twee uur per dag in ons huis rondliep om de rommel die ik maakte op te ruimen. Hij dacht dat hij me tevreden kon houden met spullen terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde dat hij wat vaker thuis was. Dat hij samen met mij aan tafel zou zitten voor het avondeten of gewoon een vaderdochter dagje… En het ergste ook nog is, dat hij me heel lang zo toch tevreden heeft kunnen houden.’ De drie mensen tegenover me knikten begrijpend. ‘Dat is best wel zielig,’ zei Sam. ‘Maar gast,’ ik trok een wenkbrauw op. Sam slikte zijn woorden in. ‘Maar welke auto’s heb je dan nog meer?’ Sam en Finn bogen zachtjes naar me toe. ‘Nou, ik weet niet of ik jullie dat wel moet vertellen,’ grinnikte ik. De jongens protesteerden. Quinn lachte. De bel weerklonk door de school en ik liep samen met Quinn naar geschiedenis.


Saai deeltje, ik weet het. Maar ik was een beetje inspiratieloos. Ik weet ook dat het even geduurt heeft, maar ik heb het echt heel erg druk met school, en omdat dit mijn examenjaar is en ik volgend jaar graag door wil stromen naar 4 havo wil ik wel graag goede punten halen, dus deeltjes kunnen af en toe wat langer duren (:

Reageer (4)

  • Joshifer

    Haha, als ze gaat vertellen welke auto's ze nog meer heeft...dan worden Sam en Finn vast nog meer jaloers XD

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder gaan.(H)

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    snel verder!! en succes! xx

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Nice!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen