Foto bij Dag 11

Kandidaten welkom bij de 4e proef alweer er zijn nog 13 over het ongeluksgetal zei Stefan straks gaan jullie aan een touw een parcour afleggen jullie moeten er voor zorgen dat het touw niet breekt loop zo snel mogelijk want jullie moeten het andere team dat voor jullie loopt zien in te halen en te tikken als dat je lukt winnen jullie de immuniteitsbokaal. Omdat kamp Zuid met 1 man meer is mag Sjors niet meedoen maar wel aanwijzingen vanaf de kant zijn jullie er klaar voor 3.2.1 start. De kampen begonnen fanatiek ze moesten eerst onder een bruggetje door van 50cm klein dan een plank overheen stappen van 2 meter dan door een net klimmen die 6 meter lang was en dan weer opnieuw. Sjors riep alleen maar sneller naar zijn kamp. Yaslin had besloten tijdens het lopen de leiding te nemen in haar kamp. Martha uit Noord viel waarop hun wacht achter kwamen te liggen Nander die voorop in het Zuiderteam liep zag hun in zijn ooghoek hij ging sneller lopen dat was niet slim want daardoor Lena die als tweede liep en brak het touw bijna het stond weer gelijk. Opeens zij Nander uit Zuid als we winnen zitten we bij de laatste 12. En toen ging iedereen als een speer vooruit en was Zuid niet meer intehalen Noord werd getikt. Sjors renden naar zijn kampgenoten toe en juichte omdat dit hun 3e overwinning op rij was. Zuid gefelicteerd jullie zitten bij de laatste 12 van Expeditie Robinson en helaas Noord morgen gaan jullie voor de 3e keer op rij naar de eilandraad. Tot morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen