Foto bij 02. Well, its not That bad.. I guess.

BOEM :3

Ik zoek het nummer van Cat op in mijn telefoon, als ik het heb gevonden druk ik op het groene knopje.
Na een paar keer overgaan neemt ze eindelijk op "Heeey Bambiii!! " Roept ze vrolijk, ik glimlach " Haaay Cat !! " Zeg ik blij "Dus hoe vind je Londen ? " Vraagt ze " Niet zo bijzonder, maar ik ga morgen denk ik even de buurt hier verkennen en misschien nog ergens een knappe jongen ontvoeren " Lach ik " Over 'leuke' jongens gesproken, hoe gaat het tussen jou en Logan ? " Vroeg ze lachend en ik kende haar goed genoem om te weten hoe ze nu keek, Ontzettend dom dus, ik schoot in de lach "Wat lach je nou geef gewoon antwoord!!" Riep ze nep beledigt."
Geweldig, maar waarom vraag je dat je weet dat ik niks met hem heb..
Hij heeft trouwens gebeld " Lach ik, hopend dat ze niet weer iets vraagt over hem.
" Yeah sure, En mijn tweede naam is tandefee en in mijn dromen trouw ik met de Kerstman."
Ik schiet in de lach en bedenk me dat ik Logan ook nog moest bellen, ik vraag me af waarom hij heeft gebeld..
" Maar ik moet Logan nog even terug bellen dus spreek ik je vanavond nog ? " Vraag ik terwijl ik naar het raam loop.
" Ja is goed en trouwens, kom op msn dat is makkelijker " Antwoord ze
" Okaay BYEEE !! " Roep ik door de telefoon, waarschijnlijk heeft ze nu haar telefoon een meter van haar oor vandaan gehaald " Byee " Zegt ze lachend en verbreekt de verbinding.
Ik doe het raam open en kijk naar de huizen en de stad.. Het is inderdaad wel mooi, maar niet bijzonder.. Ik loop weer terug naar de bank en pak mijn laptop uit een van mijn koffers die mijn chauffeur naast mijn bank had gezet, ik start me laptop rustig op terwijl ik het nummer van Logan zoek ik heb niet zo'n zin om hem te bellen maar besluit het toch maar te doen omdat ik wel wil weten waar hij voor belde..



Willen jullie lief zijn en mij een kudo geven, dan maak ik vanavond nog een hoofdstukje :3

Reageer (3)

  • Remilia

    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Estiii21

    snel verder
    hij is leuk

    1 decennium geleden
  • JBiebzzx

    kyk ik geeft kudo en reactie wat is je bff tog weer lief voor je (L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen