Foto bij •4•

Na een tijdje door het bos hebben gelopen werd ik het zat,‘Ik weet het niet meer!’ gefrustreerd gooide ik mijn handen omhoog en zakte tegen een boom aan. ‘Wat is er nou zo erg aan dat je met twee super knappe Slytherins zit opgescheept?’ vroeg Zabini en hij ging naast me zitten. ‘Ik snap ook niet wat je bedoeld.’ Zei Malfoy en hij ging voor ons zitten. Ik keek hem aan. ‘Nou, als je het echt wil weten, het ten eerste jullie arrogantie. En het zijn uitgerekend de meest gehate jongens van Slytherin, met name Gryffindor .’ Legde ik uit. Malfoy knikte ‘Ik snap het, voor ons is het hetzelfde, maar je bent niet zo irritant als het “golden trio” snap je?’ ik grinnikte ‘Ja, hun zijn echt irritant, ik snap gewoon niet..’ ‘Hoe ze het met elkaar kunnen uit houden?’ maakte Zabini mijn zin af. ‘Ja precies! Jullie zijn de enige die ook een hekel aan hun hebben van de school. Met jullie kan ik praten.’ Zei ik een beetje druk. De jongens begonnen te lachen. Ze zijn eigenlijk nog niet zo erg zoals ze zeggen. ‘Dus je hebt een hekel aan ons?’ vroeg Zabini zachtjes, ‘Nee,’ zei ik oprecht ‘ik heb geen hekel aan jullie, het zijn gewoon de vooroordelen die je hoort. Het is gewoon zo dat Gryffindors een hekel horen te hebben aan Slytherins. Ik vind dat zelf een beetje vaag.’ En ik keek de jongens aan en zag dat ze me raar aanstaarden. ‘Wat?’ Malfoy schudde lichtjes zijn hoofd. ‘Nee, wat je net zei, dat is gewoon raar.’ ‘Hoezo nou weer raar?’ ‘Nou, gewoon.’ ‘Dus jij zegt dat ik raar ben, heb je jezelf wel eens gezien.’ ‘Moet jij zo nodig zeggen.’ Zabini begon te lachen. ‘Wat?’ riepen we in koor. ‘Niks jullie zijn gewoon zo grappig samen.’ Ik trok een wenkbrauw op en keek naar de grond. ‘Ik heb een idee.’ Begon Zabini. ‘Mmmhh’ deed Malfoy. ‘Laten we helemaal opnieuw beginnen.’ Ik keek hem aan, ‘Dat is nog niet eens zo’n slecht idee.’ ‘Nou, ik ben Blaise en jij?’ hij stak zijn hand naar me uit. Ik lachte ‘Lina, leuk je te ontmoeten en jij?’ vroeg ik aan Malfoy die toe keek. ‘Je kent me toch al wel. Ik bedoel ik ben dé Slytherin Prince.’ En trok zijn schouders arrogant op ‘Nee, nu even serieus, ik ben Draco, leuk je te ontmoeten Lina.’ En ik schudde zijn hand die verrassend warm en zacht aan voelde, glimlachend keek ik hem aan. ‘Leuk om jou ook te ontmoeten, Draco.’ Zei ik zachtjes terwijl hij mij verbaasd aan keek. ‘Je noemde me Draco.’ ‘Ja, we zouden toch opnieuw beginnen? Ik wil je ook best weer Malfoy noemen hoor.’ ‘Nee dat hoeft niet.’ zei Draco snel.

het is veel handiger om Draco te schrijven.. doe het bijna automatisch als ik Malfoy moet schrijven... $:

Reageer (4)

  • Gisborne

    x'D
    This is genius <33
    Ik ga snel verder lezen =)

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Aaah, still loving Draco!!
    And your storie!!
    (K)

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    <3 It! echt geweldig! heeel snel verder jij, anders ontvoer ik Jordan >:3

    1 decennium geleden
  • CJ

    Still loving your story!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen