Part 35
Bedankt!
Syngja -> OneRose
Al een paar dagen verslaafd aan 1D's nieuwste liedje: Na Na Na.
Btw; vanaf morgen tot maandag kan ik niet schrijven. Morgen notenleer+toetsen leren en vrijdag tot zondag vertrek ik op weekend.
Veel leesplezier!
~Melody Hope Turner
Ik kon dat kreng haar nek wel omdraaien. Wou ik met Zayn wat gaan doen, kwam zij er altijd tussen.
Het was avond. Overmorgen zouden we terug naar huis gaan.
Met z'n negenen zaten we verspreid over 3 zetels. Chelsea zat op Liams schoot en Anaïs op die van Zayn. Ik zat tussen Harry en Alice.
Met een verveelde zucht stond Louis op. "Are we going out?"
De rest knikte instemmend, behalve Anaïs die besloot een dutje te gaan doen.
Dit was mijn kans. Eindelijk zou ik alleen met Zayn kunnen zijn.
Ik zou er voor zorgen dat hij inzag wat een trut die ananas was.
"Come on!" Ik haakte mijn arm in die van hem en trok hem mee naar buiten. De rest volgde ons.
Niet veel later waren we er. We betraden de ruime zaal. Chelsea, Liam, Alice en Niall waren al verdwenen voor we iets hadden kunnen afspreken.
Met Harry, Louis en Zayn liep ik naar de bar. We bestelden elk een cocktail en liepen toen de dansvloer op. In een teug dronk Zayn de zijne leeg en ik volgde zijn voorbeeld.
Vervolgens liet ik mijn lichaam meebewegen op de muziek. Ik ging dicht bij Zayn staan om met hem te kunnen praten.
"What do you like so much of Anaïs?" riep ik bij zijn oor.
Zayn keek me aan en keek even bedenkelijk. Toen bracht hij zijn lippen net naast mijn oor. Ik voelde zijn warme adem in mijn nek die ervan tintelde.
"I don't know, I just like her."
Ik trok een wenkbrauw op. "But she's so... "
Voor ik kon uitspreken, grinnikte hij. "You don't like her, right?"
Ik schudde mijn hoofd. "Not really."
Hij haalde zijn schouders op. "But I do."
Mijn Liam verhaal.
Reageer (8)
Kom op zayn wrm dump je niet die ananas en ga veder met Melody....
1 decennium geledenGa snel verduuuuuur(lol)
oh, vanavond gaat haar avond worden !
1 decennium geledenAhahha.
1 decennium geledenSnel verder xx