Foto bij W74

Sorry mensjes, mijn pols is nog steeds niet beter, dus deze is voorlopig de laatste :(
Tenzij natuurlijk iemand in mijn plaats wilt typen wat ik dicteer? (A)

De meiden leidden Bloom wat af om haar te kalmeren en kalm te houden, tot Tecna’s gsm afging.
“Hoi Timmy”, acteerde ze, terwijl ze nonchalant de koepel uit liep.
“Tecna, Sky hier”, klonk er aan de andere kant van de lijn. “De Trix zijn hier geweest. De ouders van Bloom en mij zitten in een blok ijs. En ik kan Red Fountain niet bereiken.”
“Ik ga naar Faragonda”, zei Tecna meteen. “Ik bel je terug.” Tecna haastte zich naar Faragonda en vertelde wat er gebeurd was, na eerst Layla te hebben ingelicht.
“We gaan er direct heen”, zei Faragonda, toen Tecna haar alles verteld had.
“Bloom zal mee willen”, zei Tecna.
“Dat gaat niet, Flora slaapt nog”, zei Faragonda kalm. Tecna knikte.
“Daar zal ze niet blij mee zijn.”

“Ik ga mee!”, riep Bloom meteen toen ze hoorde waar Faragonda en de andere Winx heen gingen.
“Ik ook”, zei Stella. “Ik moet Brandon helpen.”
“Bloom, je kan niet mee”, zei Faragonda zacht en vriendelijk. “Flora slaapt nog.”
“Het zijn mijn ouders!” Bloom ontplofte weer. Faragonda en de meisjes keken elkaar hulpeloos aan. “Alsjeblieft?”, smeekte Bloom toen ze gekalmeerd was. Faragonda aarzelde. Beide opties waren gevaarlijk. Bloom was nu in staat te proberen ontsnappen.
“Als we haar inwikkelen kan het misschien”, opperde Musa.
“Ja, wikkel me in”, zei Bloom enthousiast.
“Je bent al ingewikkeld, malle”, lachte Faragonda. “Nou goed, voor een keer.”
“Bedankt.” Musa transformeerde.
“Ik draag je wel”, zei ze. Ze vertrokken, Stella werd weer geleid door Layla.

Reageer (4)

  • Aslansdaughter

    suc6 met je pols
    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Padme

    ik hoop dat je pols snel beter is, heb bijna het hele verhaal opnieuw gelezen.

    1 decennium geleden
  • Smal

    Ik zou wel willen :) maar hoe wil je dat dan doen? XD

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Die *** Trix

    snel verder (het helpt mss niet echt, maar heb geen zin om de traditie te breken. Als volgende week je pols nog niet beter is zet ik je om zeven uur uit bed om te dicteren ;))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen