Foto bij W69

Haha, ik had vandaag de eerste dag les op mn nieuwe hogeschool. kom ik daar aan, zijn allebei de lectoren van wie ik les had ziek. Terug naar huis dus.
Leuke eerste dag hé (A)

“Dag Sky”, zei Mike vriendelijk. “Meneer, mevrouw. U bent dus de toekomstige schoonouders van Bloom.”
“Inderdaad. Jullie zijn haar ouders?”
“Pleegouders”, fluisterde Vanessa zacht.
“Dat komt op hetzelfde neer”, zei Erandor joviaal. “Waar slapen jullie?”
“Euh …”
“Jullie kunnen mijn kamer wel gebruiken”, bood Bloom aan.
“Waar slaap jij dan?”, vroeg Mike.
“Ik, euh, ik …” Blooms huid verkleurde langzaam. Flora legde een hand op haar schouder, klaar om toe te slaan. Sky merkte het.
“Zolang Flora niet genoeg energie heeft kan Bloom niet vrij op Alfea rondlopen. Ze slaapt in een kooi in het bos.”
“In een kooi?”, vroeg Mike kwaad en verbaasd. Het werd Bloom te veel en ze ontplofte weer. Flora wikkelde haar gauw in. Iedereen was angstig achteruit gesprongen.
“Het is niet zo erg als het lijkt”, zei Sky kalm. “De kooi heeft veel weg van een gewone kamer. En het is helaas de enige mogelijkheid.”
“Ik wil niet dat mijn dochter als een beest wordt opgesloten”, zei Blooms vader kwaad.
“Het is niet zo erg, pap”, fluisterde Bloom zacht.
“Bloom, dat kunnen ze je toch niet aandoen?”
“Het kan niet anders, maar het valt heus wel mee hoor.”
“Als jij het er mee eens bent kunnen we er niets op zeggen”, zei Vanessa kalm.
“Bedankt mam”, knikte Bloom.
“Als u wilt kunt u ook bij ons komen slapen. Onze familie heeft een villa in Magix”, bood Samara aan.
“Kunnen we dat wel aannemen?”, vroeg Blooms moeder zenuwachtig.
“Natuurlijk wel, u bent binnenkort familie”, zei Erandor joviaal. “Trouwens, ik wil niet te opdringerig zijn, maar als Bloom met Sky trouwt wordt ze over enkele jaren koningin van Eraklyon. Wij hebben haar gevraagd tijdens de vakantie enkele weken bij ons te komen logeren. Als u wilt bent u ook van harte welkom.”
“Graag”, zei Bloom blij.
“Nou, waarom ook niet”, zei Mike.
“Uitstekend, dat is dan geregeld.” Bloom keek op haar horloge.
“Ik heb honger, zullen we gaan eten?” Flora geeuwde.
“Sorry Bloom, ik heb weinig geslapen vannacht.”
“Hou je het nog uit voor het eten?”
“Ik denk het wel, als we nu onmiddellijk gaan eten. Het is al later dan ik dacht.”
“Goed, dan halen we de anderen en gaan we eten”, zei Sky. “Gaan jullie al maar voorop, ik kom wel.”

Reageer (4)

  • Smal

    Oah :D héél tof... wel irritant dat je naar de hogeschool bent geweest en dan gewoon moest terugkeren (voor die verplaatsingen wel)...
    Dat is iets anders dan mijn 8 uur XD

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Padme

    Ik heb mijn hele agenda voor morgen vol, 9 uur, maar eerste vrij.

    Snel door

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    aangezien jij geen les en ook nog geen huiswerk hebt, kan er toch nog wel een extra deeltje af he (A)

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen