Zachtjes hoor ik Misah en Dagger nog weglopen en wacht ongeduldig af op uitleg. 'Nou?' Vraag ik bot en sla mijn armen over elkaar. 'Hij en alle andere hier kunnen niet weg, Yavi.' Begint Sebastian waarop ik hem boos aanstaar. 'Baron Kelvin is de ware leider achter alles, of beter gezegd was.' Grijnst hij waarop Joker een wilde beweging maakt en 'Wat?!' uitschreeuwt. 'Je hebt vader vermoordt?!' Roept hij en steekt zijn handen wild in zijn haren. 'Jij, jij..Jij monster!' Schreeuwt Joker en grijpt een dolk van de kist af waar Dagger had gezetten en gooit deze naar Sebastian. Natuurlijk ontwijkt hij deze, of beter gezegd, vangt deze op tussen wijs- en middelvinger. 'Baron Kelvin is niet zoals jullie denken, idioot.' Spot Ciel en grijnst zijn grijns. 'Die arm is niet wat je denkt dat het is.' Verwarring op Jokers gezicht ik duidelijk te zien. 'Jullie zijn voorgelogen door de dokter die met jullie mee reist, door jullie 'vader'.' In stilte volg ik het verhaal in de hoop dat mij zo ook alles wordt uitgelegd. Maar uiteindelijk komt het zo ver dat Joker in woede uitbarst als blijkt dat een aantal van zijn 'broers en zussen' die erop uit waren om bij Ciel's herenhuis een zaakje op te knappen, niet langer leven. In het gevecht probeer ik een veilig plek te vinden maar ontvang een helse klap tegen mijn ribben waardoor ik door de tent vlieg en tegen een massieve houten kist aan knal. Wanneer Joker, gevolgd door Sebastian, naar buiten vlucht sta ik met veel moeite op en zoek naar ze. 'Joker?! Jok-~!' Een ruwe beweging slaat mij tegen een stapel houten kisten aan en die Beast voor mij staan. 'Wat doe jij hier? Jij bent degene die alles verpest!' Sist ze naar mij en trekt een lang, scherp mes dat ze tegen mijn keel aandrukt. 'Ik heb niks gedaan!' Snik ik uit angst en onwetendheid. Voordat Beast ook nog maar een volgende handeling kan uitvoeren klinkt er een schot, een gil van mij en een doffe knal van Beast die tegen de grond aanvalt en doodbloed. Met wijde ogen kijk ik op naar Ciel die mij aanstaart. 'Dank je.' Fluister ik zachtjes waarna hij verder rent, en ik volg hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen