Foto bij Dag 8

De laatste 14 kandidaten liepen het proef eiland op niemand zei iets totdat Marc begon te praten. Kandidaten welkom bij de 3e proef. Stefan legt het uit. Stefan begon het uit te leggen jullie staan straks op deze kantelbaar platform en moet je vasthouden aan de stok die boven jullie hangt. Ondertussen moet 1 van de kampleden rekensommen maken zoveel mogelijk totdat er iemand van het kamp valt. Degene met de meeste rekensommen wint de proef. Overleg nu wie de rekensommen gaat maken. Van kamp Noord werd besloten dat Yaslin de sommen ging maken. En van kamp Zuid is dat Nander. De kandidaten gingen op het platform staan. Marc telde af 3,2,1 go het platform begon te bewegen. En Karl en Laila vielen bijna. Yaslin loste snel al 10 sommen op en Nander ook. Yaslin bleef bij 1 som haken en Nander ging vrolijk door. Yaslin losde het alsnog op en Nander ging maar door en door en door. Plotseling viel Linda van het platform en moest Yaslin stoppen met rekenen. Nander ging door maar ze wisten het al Zuid had gewonnen niet veel later viel Katie eraf. Stefan kwam met de uitslag oke hier is de uitslag. De winnaar met 77 goede sommen is kamp Zuid. Zuid juichte de rare stemming was helemaal weg Nander werd omhelst vooral door Laila. Noord jullie hadden maar 65 sommen goed en verschil van 12 sommen gefeliceert Zuid en Noord ik zie jullie bij de eilandraad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen