Foto bij X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • W00T

    Elke keer weer, raakt dit verhaal mij zo! Super mooi geschreven.

    1 decennium geleden
  • Pia

    Oh my god, dit is echt een fucking geweldig verhaal <3

    1 decennium geleden
  • CantBeNamed

    zayn is zooo fucking lieff!!!(H)
    sneeeel verder!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Anke, ik zit hier bijna te wenen. Dit is echt zo mooi, ik heb er echt geen woorden voor. Dat is echt waar zo fucking frustrerend, want je verdient die woorden echt waar. Dit verhaal ontroert me werkelijk. Je schrijft het echt zo goed neer. Het is bijan alsof je dit verhaal al eeuwenlang aan het schrijven bent, op zoek naar de juiste woorden om het te vertellen. Het is echt waar zo goed gedaan. Ik ben werkelijk kwaad op mezelf dat ik de woorden niet heb om al deze schoonheid te beschrijven. Echt waar. Ik heb een knoop in mijn keel en als het wat langer geduurd had, was ik gegarandeerd aan het huilen. Je schrijft werkelijk zo fucking mooi. Ik ben echt waar stikjaloers. Je bent echt één fan mijn favoriete schrijvers aller tijden. Het is echt waar zo mooi allemaal, dat ik niet goed meer weet wat nu te doen. Elke keer ik een verhaal van je lees - vooral deze, omdat ik me echt het speciaalste meisje op de hele wereld voel omdat hij voor mij geschreven is - weet ik nooit goed wat te doen omdat het altijd zo mooi is. Ik lieg echt geen enkel woord wat ik zeg in een reactie. Het is allemaal werkelijk zo mooi. Het is echt zo fucking mooi.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen