Foto bij 048.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • Seamair

    oew oew ik hou van je verhaaal new abooo<3
    en oe oe nu komt ie: ff snel type hoor xd

    harry begeleide me naar het bed waar we al zoennd op vielen zonder zijn lippen van de mijne te halen trok hij mijn shirt over mn hoofd en drukte kleine kusjes in mijn nek, wat er voor zorgde dat er ene kleine rilling over mijn rug liep. ik wil hem NU!. ik trok snel zijn shirt over zijn hoofd terwijl we nog vool vuur door zoende.
    *ff door spoelen want did ga ik dus niet beschrijven*!
    nu we alle twee half naakt op bed lagen nog steeds zoenend - ik in mn slip en bh en harry in zijn boxer-
    terwijl mijn gedachtes verzonken werd opeens de deur PLOTSELING open gegooig waar zyan met een bismile in de deur opening stond en schreeuwde :' VERGEEET DE CONDOOM NIET' hij zwaaide vrolijk met een klein vierkant pakje heen en weer die die vervolgens op het bed naast me gooiden. zyan draaide zich weer om en sloot de deur achter zich dicht.

    EINDE^^
    dit zuigd:$
    maar ik hou zoveel van je story dus snel verduuuuuurrr<333

    1 decennium geleden
  • Perturbado

    Natuurlijk kan de rest door het nieuws niet serieus doen en al snel zijn ze met zijn alleen aan het skinnydippen in een willekeurig zwembad. Vervolgens komen de eigenaren ook meedoen, houden ze een bbq en gaan ze daarna rustig en vredig terug om de Titanic af te kijken. Omdat ze gewoon dood op zijn vallen ze allemaal in slaap op Vanessa en Harry na die naar Harry's kamer gaan om het te doen.

    Heel realistisch maar volgens mij zit Cady daar te wachten op hun.
    Let us know!

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Ik wil koekje, ik wil koekje.

    Hmmm, ze gaan het natuurlijk wel doen en Louis kan het niet laten om er een foto van te maken.

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    OEH OEH OEH!

    Kijk (eigenlijk lees) :

    Met zijn 2en lopen we naar Harry's slaapkamer. Nog voordat we in zijn kamer zijn drukt Harry zijn lippen op die van mij. Met zijn voet duwt hij de deur achter ons dicht. Hij begeleid me naar zijn bed waar hij mij, zonder zijn lippen van die van mij af te halen, op laat vallen. Ik val op iets hards waardoor er een klein kreetje uit mijn mond komt. Geschrokken haalt Harry zijn lippen van die van mij en kijkt naar het bed. Ik kijk ook achter me een zie allemaal kleine dinosauriërs rond rennen op het bed. Een gil ontsnapt aan mijn lippen. Een van de dino's geef een vrolijk geluidje en springt op mijn buik.
    Vrolijk springt het 'diertje' rond op mijn buik. Lachend kijken Harry en ik toe. Ook de andere dino's beginnen te springen, maar die wel gewoon op het bed.
    Harry en ik besluiten om de dino's te houden. Na een maand zijn ze nog steeds heel klein, waaruit wij afleiden dat ze redelijk klein blijven. We voeden ze op als onze eigen kinderen. Harry en ik trouwen op 8 april 2018. We nemen geen kinderen zodat we al onze tijd aan onze lieve kleine dino's kunnen geven.

    einde

    =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen