Foto bij -25-

We liepen naar het dichtsbijzijnde restaurantje. "Hehe, ik hoop honger zeg" zei Denise en wreef over haar buik.
"Hahaha" klonk opeens een bekende stem.



niall



"Kom op jongens, ik wil gaaaaaan" zei ik luid. "Ik hoop dat Harry het leuk heeft met ene Iris, ze lijkt me best wel aardig" zei ik tegen Liam. "He, wat, oh sorry, ik heb honger" zei Liam droog. "KOM NOU" schreeuwde Hij opeens. "Ja ja, wacht even" klonk het vanuit de launghs. Zayn en Louis kwamen aangelopen. "Kunnen we gaan?" vroeg ik haastig. "Jahoor" zei Zayn. Snel maakte ik de deur open en liepen we de gang op. Deed de deur weer dicht en liepen naar de lift.
eenmaal aangekomen bij de auto stapte we in en Louis zat achter het stuur.
Hij trapte het gaspedaal in en we reden naar het centrum.

"Zo we zijn er" zei Zayn opgelucht. "Oke, waar gaan we eten?" vroeg Liam die naast me zat. "We zien wel" zei Louis en stapte de auto uit. "HOOOO" schreeuwde ik, "Hondenstront."
"Oh hahaha dank je Niall" zei louis blij.

We liepen naar een restaurantje naar binnnen en zagen een bekend gezicht.


Iris




"Oh nee" zei ik zacht tegen Harry, "Daar zijn ze." "Wie?" vroeg hij en keek om zich heen. "Linda, Elena, Jodie en Denise, de meiden waarmee ik op vakantie ben" zei ik zacht. Ik verborg mijn gezicht en draaide me om. Maar ik was net te laat. "Heeeey, Iris, wat toevallig" zei Jodie lachend. "Ehh, hoi" zei ik vaag. "Hoi meiden" zei Harry.
ik schaamde me kapot, Waarom waren zij nou weer gekomen? En nog erger. Ik kan niet zeggen of ze weg willen gaan. "Kunnen we bij jullie zitten?" vroeg Elena en keek me lachend aan. ik keek Harry aan en ik zag ook bij hem in de ogen teleurstelling, wat me weer wat blijer maakte. "Jahoor" zei Harry snel.

"Joo, Harry, we wisten niet dat je met zoveel zou uitgaan" zei Zayn die naar binnen liep. Daarachter aan kwamen Niall, Liam en Louis naar binnen. Ze kwamen naar ons toe gelopen en pakte een stoel erbij. "Hoi jongens" zei ik droog. "Heey, dus jij bent die Iris" zei Liam. "Harry heeft het er de hele tijd over jou" fluisterde Niall in mijn oor. Ik zag dat Harry het hoorde en dat hij rood werd.

Reageer (1)

  • IJsvogel

    ik heb helemaal de slappe lach over die hondenstront XDD

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeer en wel nu! XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen