Foto bij - 041

Kennen jullie het spreekwoord hij kan de boom in? Ik maakte ervan Hij klimt maar op de bezem.

Julia
Na de vergadering zie ik Draco met Zoey ruziën. 'Je had best kunnen vertellen dat je een dooddoener bent?' schreeuwt hij arrogant tegen haar. Zoey draait haar woedend om en ziet mij staan. Verbijsterd kijkt ze mij aan. Haar angst kan je lezen in haar ogen. Is ze bang voor mij of voor wat ik nu ben? Draco kijkt van Zoey naar mij. 'Julia, wat doe jij hier?' vraagt hij verbaasd. Ik blijf naar Zoey staren. Hij klimt maar op de bezem. Ik ga niet naar hem luisteren. Aangezien ik niet nog een keer zo verward raak dat ik bij hem ga uithuilen. Het is gedeeltelijk ook zijn fout, tenminste dat vind ik. Wat moeten Harry, Ron en Hermione wel niet denken? Zoey ziet uit haar ooghoeken dat Draco alleen maar naar mij blijft kijken. Ik besluit om naar de slaapkamer te gaan en loop langs hen heen. Zoey's ogen prikken dit keer vol afschuw in mijn rug. Ik hoor haar kwaad weglopen. Draco, die even aan het nadenken was richt zich dit keer op Zoey. 'Zoey, waar ga je heen? ZOEY!' roept hij nog. Snel rent hij haar achterna.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen