Foto bij - 027

Julia
De dagen vlogen reuze snel voorbij en je mocht naar huis, want het was kerstvakantie. Daar had ik dus echt geen zin in! Ik sjok met mijn koffer naar de trein toe. Dit is echt tegen mijn zin in. Ik geef mijn koffer af en stap in de trein. Mijn ogen gaan gelijk naar een lege coupé. Ik doe de deur daarvan open en ga erin zitten. Als iedereen erin zit vertrekt de trein. Hier begint mijn nachtmerrie. Na tijden van verveling stopt de trein en een man loopt te schreeuwen: 'Uitstappen! Iedereen uitstappen!' Ik stap de trein uit en haal mijn koffer. 'Julia, we staan hier.' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie dat het Lucius is. 'We willen gelijk gaan dus wil je een beetje opschieten?' moppert Draco arrogant. 'Draco! Doe is wat aardiger tegen je nieuwe huisgenoot.' reageert Lucius op hem.

We lopen Villa Malfoy binnen. Ik kijk om me heen en sta niet echt verbaasd dat ze zo'n groot huis hebben. Ik zet mijn koffer neer. 'Elke dag eten we om 18:00. Dus wees dan hier. En voordat ik het vergeet, Julia, je mag na 20:00 niet meer beneden komen, want dan ben ik hier aan het vergaderen met mijn collega's.' legt Lucius uit. Ja, vast en zeker ook dooddoeners. 'Boven de tweede gang rechts, de eerste deur is jouw kamer.' vertelt Narcissa op een toon dat ik er heen moet om mijn spullen daar te brengen. Ik pak mijn koffer loop naar de slaapkamer. Nu moet ik dus zo'n beetje de hele dag op deze kamer zitten. De kamer is groot met een hemelbed, een mooie eikenbureau, boekenkast, goudkleurig kleedje en nog veel meer spullen. Het is hier net geen antiekwinkel. Nooit van mijn leven ga ik dit mijn kamer noemen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen