Foto bij - 009

Zoey
Julia en Draco waren met elkaar aan het praten ik voel me buitengesloten. 'Hoor ik er ook nog bij?' vraag ik geirriteerd. Julia kijkt me aan. 'O ja, jij was er ook nog.' zegt ze met een big smile. Ik kijk haar boos aan. 'Ja was je dat vergeten dan.' Ze rolt met haar ogen. 'Zo bedoelde ik het niet.' Ik zie Draco verward kijken. 'Meiden...' 'Wat?!' roepen Julia en ik tegelijk. Gelijk is Draco stil. Ik sta op en wil weglopen. 'Draco kom je of blijf je bij haar zitten.' 'Ik blijf nog even.' Ik kijk verbaasd naar hem. Ik blijf nog even staan maar loop dan boos weg. Meestal gaat Draco mee. Wat is er met hem aan de hand?

Als ik Hogwarts inloop voel ik dat er tranen over mijn wangen lopen. Ik loop snel naar het schilderij, zeg 'Pureblood' en loop naar binnen. Ik ga op de bank zitten. Ik hoor dat er iemand naast me gaat zitten. Ik kijk naast me en zie dat het Crabbe is. 'He.' 'Wat is er gebeurd?' Ik kijk verbaasd. 'Hoezo?' 'Je hebt gehuild.' Ik zucht.'Ik weet het gewoon niet meer Draco en ik zijn al jaren lang beste vrienden en nu wil hij alleen maar met die Julia omgaan. Grr ik haat haar.' 'Zie ik jaloezie.' Hij grijnst. 'Wat?! Nee.. Tuurlijk niet.' Ik sta op en loop naar de slaapzaal. Ik ben niet jaloers. Toch?

Reageer (2)

  • xIvette

    @xMorsmordre IK WAS NOG NIET KLAAR. :)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    09 is er niet ! ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen