Foto bij 044.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • itsjosephine

    Ik ben ook verkouden, als in dat elke keer ik mij beweeg, er een snotwaterval uit mijn neus komt en als ik snuit er niets uitkomt. Het is hel op aarde. Verlos mij uit mijn lijden en schrijf een volgende stukje please :D! + Harry is een sukkel, hij moet Vanessa gewoon vastpakken en kussen en zich niets aantrekken van hun domme idiote vrienden.

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Mijn bff is ook verkouden!! En koppig als ze is wilt ze niet naar huis gaan van school xd..
    Zou jij aaaalsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft nog een deeltje willen plaatsen, want ik houd echt zooooo veel *spreidt armen met big smile* van je story, zelfs nog meer, ik hou als de heeeeeeeeeeeeele wereld van je story(baby) Dus maak me er nòg meer van houden en zet er nog een stukje op!! Thx!!
    Kus

    1 decennium geleden
  • CantBeNamed

    argh, dit is zoo frustrerend!! sneel verder!!
    en beterschap lieffie(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Creater

    Can`t wait till You Go On <33

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Omg snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen