[247] he protects me? no way!
een korte, net als net, maar ik denk heel onverwacht.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
snel verder
1 decennium geleden-xx-
''Een korte, net als net, maar ik denk heel onverwacht.'' Joh echt, dacht je dat nou? *Kijkt über erg verbaasd.* *Mond valt open.* *Verkeert nu half in shock.* Ho wacht. Even terug spoelen hoor. Edward die haar belangrijk vind, en dan niet enkel voor Bella. Edward die haar red van wat voor gevaar dan ook. Edward die lief tegen haar doet. Of überhaupt normaal? Wat is hier gaande? Dit is maf zeg. Wat zeg ik, compleet gestoord bedoel ik. Wtf men. En dan dat gezoen van 2 mensjes van hetzelfde geslacht in de voorgaande delen ook. Hoezo vagheid. Maar dit overtreft dat allemaal nog wel.. *Schudt verwoed met haar hoofd.* Men, wat is hier toch gaande.. =$. *Kijkt onbegrijpent.*
1 decennium geleden''De laatste die ik had verwacht om met te helpen of om überhaupt hier te zijn stond voor me, Edward Cullen. Alles in mijn hoofd zat vast. Wat doet hij hier? Waarom helpt hij me? Zoveel vragen, zo weinig denkvermgen op het moment. 'Ik dacht al dat er zo iets ging gebeuren' zei Edward kort. Oja. Dat scheelt nu wel, hij lees gedachte. 'Je bent de laatste tijd moe en ik verwachtte al dat je hier zoiets ging doen en dat Roxy je niet meer ging helpen' legde Ldward uit.'' Hoe de piep kon hij zoiets dan zien aan komen, ongeacht het feit dat hij een gedachte lezende vampier is.. I mean, Alica alá. Die kon zoiets misschien wel voorspellen. Maar dat Edward zich er dan überhaupt iets van aantrekt.. Dat is meer als 1, 2, dat is 100. Wtf mén. Ik volg het serieus even niet meer hoor. *Kijkt nog steeds onbegrijpent.* Edward die zich, nota benen nog tegen Bella in, nog zoiets wat ik niet snap, zorgen maakt om Eline. Like.. OMYGOSH, wtf just happend here.. =o.
Next part please, ik wil dit weer snappen. x'D.
Wauw
1 decennium geledenGO EDWARD
Snel verder
xx
super
1 decennium geledensnel verder
xxx
oke dat had ik niet aan zien kommen
1 decennium geledenmaar wat doet mijn broer daar???
hij zat net nog op zijn kammer??
haha
snel verder