eline gaat zo even van haar heerschappij als Genie genieten xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • MeLovesMusic

    ''"Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet" zei ik plagend terwijl ik deed alsof ik heel wijs was.'' *Kijkt droog.* Dat is correct. *Lacht.* Alsóf? *Grinnikt.* Hahaha. Dus ze doet maar alsof de hele tijd. Hahaha. ^^.
    ''Na een kort tijdje BBQen, praten en de Genie uithangen stonden Seth en Stephenie -hand in hand- op. ze konden niet klaar zijn. wij 4en hadden pas een halve doos op. Ja ik ook.'' Ik eet ook niet snel ofzo hoor. x'D. Hahaha. De genie uithangen. Probeer je je ego op te pompen? *Kijkt droog.* Hahaha. Lol. Mja ze zijn volgens mij wel een cute koppel, dubbel S. x'D.
    ''"Ik geef het op ¬.¬" zei ik terwijl ik maar weer weg liep. "Doe het veilig" zei ik zuchtend terwijl ik weer de kring in ging.'' Aaahw arme Eline. Kan ze haar zusje niet onder de duim houden in de buurt van Seth? Best lullig eigenlijk. =o. Mja, ze luisterd toch niet ofzo. Dus dan ook maar geen moeite verder meer doen. But yeah, Rock hard, f*** safe! x'D.
    Whiiii verder please. ^^.

    1 decennium geleden
  • JoyceD

    aaw.. Jacaob (H)

    snel weer verder xD

    1 decennium geleden
  • DayLight

    doe het veilig,, - jaah dat lijkt me verstandig:P
    snel verdeer <33

    1 decennium geleden
  • zottie

    haha snel verder <3

    1 decennium geleden
  • BornForThis

    Whahah Ik lach me dood
    Snel verder haha <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen