iewl.
mijn kleine teennagel is er net gewoon afgevallen ö

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • zottie

    verder(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    ik wil ook een koekje ö
    snel verder<3
    EMBRYYYYYYYYYYYY (H)

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    Whahahah XD
    Oke, ik mag niet lachen. Ookal verklaren ze me toch al voor gek (A) Ik moet me echt inhouden ;P
    Snel verduurr <33
    xx

    ps. arme teen O.o Nu is hij naakt XD

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Iewl. Mijn kleine teennagel is er net gewoon afgevallen ö.'' Uhm .. Jakkie? Dat is vies. Arm kindje. x'D. R.I.P. Gij arme teennagel. *Rouwt om je teennagel.* Aahwie. *Lacht.* x'].
    ''"DEAL!" zei Jacob lachend. "En dan ga ik met jou naar school en dan gaan we saampies denken aan seks en dan word Edward gek, dan vertrekken de Cullens uit Forks en leeft iedereen nog lang en gelukkig. En wij krijgen ons eigen boek omdat wij die stenen hebben weggejaag. Oke, ik moet het huis uit worden gestuurd!" zei Jacob. Heel geloofwaardig Jake. "Dus ik moet jou iets aandoen."'' Nja behalve Bella dan, die word daar vast iets minder blij van. Maar ik kan me voorstellen dat Eline, Steph, Jacob en de andere weerwolven + Billy enzo daar very happy van zouden worden. Hahaha. ^^. Ook zo funny, stones. Hoe aardig weer. x'D. Voor de verandering ofzo. Hahaha.
    :Y).
    ''"Haal het niet in je hoofd Embry " zei Jacob snel. Ik gaf hem weer een prijzend hoofdklopje voor zijn goede gedrag. "Brave puppy =)." zei ik. Embry kruiste balend zijn armen. Ik stak mijn tong nog even naar hem uit. En hij stak hem ook terug uit waardoor we beiden wel kondne lachen. Embry liep weer weg naar La Push, waar wij ook heen zouden gaan. En ikke wou hem inhalen dus ik gaf Jacob weer benen en riep enthousiast "RENGALOP" Helaas had hij scheit aan mij en liep heel langzaam terug naar La Push.'' Men dat klinkt best wel commanderend enzo. *Kijkt droog.* Eline, kappen. x'D. Jacob is geen .. hond ofzo. Hahaha. Enkel een lieve schattige weerwolf, die toevallig ook nog eens je vriendje is. *Grinnikt.* So treat him nice. Or else.. Wil ik hem wel van je overnemen hoor! x'D. Yeay. Wel jammer dat Jacob en Eline nu zeg maar een soort van verliezen van Embry. *Pruit.* Niet lief Jacob, sneller! x'D. Oh, nou doe ik het zelf ook. Gehehehe.. x'D.
    But yeah, verder weer please honey. *Kijkt super über heel erg lief.* Mag ik ook een koekje? Toe? x3. *SmeekSmeek.*

    1 decennium geleden
  • Incerto

    ikke koekie heb gekregen :D
    whawha zijne embryheid is beledigd :p

    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen