[148] Safe!
kan iemand even een serieuse reactie geven over hoe het verhaal is?
geen veder dus, maar gewoon heel kort 'super' of 'rampzalig' of iets in die richting (lange berichten niet erg zijn hoowr )
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
verder
1 decennium geledenhet is erg leuk
het is nog steeds superxD
1 decennium geledenverder
´´Ik rolde dus, heel idiotisch. Terug naar het eerste honk dat nog redelijk dichtbij was. Het laatste einde kroop ik, en toen had Edward pas door dat hij had gemist.´´ Zeg, is Idiotisch eigenlijk wel een woord? Of kwam dat gewoon in je op? En droog kind, dat je me noemde bij ´t vorige deel. *Kijkt nep-geshockeerd.* ´´Met mijn 'vermakelijke' droogheid (Volgens MeLovesMusic At Least) Ik noem het het geen wat het eerste in mijn hoofd opkomt.´´ In ieder geval, gewoon braaf blijven schrijven wat er in je op komt hoor. Ik wou dat ik nu een kijkje kon nemen in Eddy´s hoofd, om zijn reactie te zien enzo. Deze zag ie vast niet aan komen, net zoals de rest. En dat moet best wel een klap zijn geweest, aangezien Jasper bovennatuurlijk sterk is ofcourse. *Hint voor een EdwardPOV.* *Zet lieve smeekoogjes op.* ToeToeToe? x´D. Ik lieft jouw verhaal trouwens. Ik vind het leuk hoe je alles zo mooi en goed beschrijft, waardoor ik me like perfect in kan leven enzo. Dus vooral zo door blijven gaan bitte! ^^.
1 decennium geledenAnywayz, verder weer please.
lijkt me pijnlijk als je de bal zo raakt maar verder heel erg leuk
1 decennium geledensnel verder!!
omgoshie (ikke nieuw woord erbij heb)
1 decennium geledensuper goed. maar arme eline en bella, als eline al moeite heeft met die bal te raken, wat gaat er dan van bella kompen.
verena heeft medelijden met team edward
snel verder <3
xx