[108] I can take the heat..
Oke, Mensen, Ik vind dit dus echt behoorlijk k*t om te schrijven (pardon) En ik krijg ook niet veel uit mijn hoofd, en ik ben nat, en ik ben moe, en mijn docenten worden heel boos dat ik jullie dit kleine stukje geef in plaats van dat ik mijn huiswerk maak. Maar
Enjoy <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Ooeeh,, wauw.. ik vind het echt een geweldig verhaal.. en dat je ook gewoon verder schrijft. ik maak ook niet veel huiswerk, maar dat zijn ze van mij wel gewend. ik bedoel huiswerk is nutteloos, en je kan toch zeggen dat je heel druk bent met die avond-4-daagse?? want dat is toch ook vrijwilligerswerk en dat is heel goed voor je studie, zeg dat maar tegen die leraren van je.. en dan, als je weer tijd hebt, als je leraren niet meer zeuren over je huiswerk, als je klaar bent met de wandel-4-daagse, dan... dan wil ik nieuwe delen heel veel nieuwe delen okeeh sorry voor mijn vage reactie.. snel verder!!
1 decennium geleden
1 decennium geledenverdeer
cool!ga zo door!
1 decennium geledenDôh, ze moet alles gewoon over zich heen laten komen! En Jacobs handelingen en bewegingen gewoon nabootsen. Wat kan je anders doen? Ik bedoel, ik neem aan dat madame geen sex-expert is ofzo x'D. *Grinnikt.* Dus ja. Kop op. Je overleeft het wel meis. Hahaha. En anders stuurt Jacob je wel in de goede richting. Daar ben ik van overtuigd.
Nja je helpt toch ook al bij de avond-4-daagse? Dus dan is het niet gek dat je zo weinig 'vrije' tijd over houd om je huiswerk in te maken. Ik vind het wel lief dat je toch nog gauw een deeltje plaatst. Succes nog met je hw. Zijn de avond-4-daagse al bijna afgelopen eigenlijk? Good luck with that to. Gebruik dat anders gewoon als excuus, de avond-4-daagse. Hahaha. x'D.
But verder please. ^^. -Wanneer je weer tijd hebt dus.- *Wacht ietwat ongeduldig af.* I really like your story girl. <3. *Smák.*
.
verder(A)
1 decennium geleden