Foto bij Dag 5

De 15 kandidaten liepen een strandje op ze zagen meteen dat er 2 schommels stonden en 5 paaltjes er om heen. Marc begon te praten. Kandidaten het volgende proef gaat als volgt. 1 iemand gaat op de schommel liggen en heeft 5 doodshoofden. De andere 6 kandidaten moeten die schommel zo bewegen dat die persoon alle 5 de doodshoofden op de 5 paaltjes krijgt. Aangezien kamp Noord 1 iemand minder heeft moet er 1 iemand niet meedoen. Dus wie van kamp Noord doet niet mee. Het was niet moeilijk na minstens 10 seconden overlegt te hebben kwamen ze eruit dat Yaslin niet meedeed. Oke overleg nu wie er op de schommel gaat liggen. Noord had het makkelijk natuurlijk maar Zuid niet uiteindelijk ging Echo voor Noord en Sayyid voor Zuid op de schommel. Oke kandidaten zijn jullie er klaar voor 3.2.1 start. De schommels begon te bewegen als eerste had Echo er al eentje op en al gauw de 2e. Sayyid werd kwaad en zette er ook 2 op vlak na mekaar. Het was spannend ze kwamen maar niet bij het 3e paaltje totdat Sayyid de voorsprong nam en er 3 op had staan. Echo keek en liet er bijna 1 vallen. Sayyid zette er nog 1 op en had er nog 1 te gaan. Yaslin schreeuwde kom op nou. . Het lukt want Echo maakte er 4-3 van. Maar het was al te laat Sayyid zette de laatste doodshoofd erop en het was beslist. Kamp Zuid won deze proef. Sayyid omhelsde Sjors en Lena maar schaamde zich en ging gauw apart staan. Oke Kamp Zuid gefeliciteerd met het behalen van de winst. Kamp Noord tot morgen bij de eilandraad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen