Part 28
Jullie zijn amazayn!
~Melody Hope Turner
Meteen voelde ik me een stuk minder misselijk. Waarschijnlijk waren mijn emoties op het moment zo hevig dat ik het gewoon niet voelde. Woede, verdriet, teleurstelling.
Maar op dit moment vooral woede. Ik liep mijn kamer uit en Harry keek me vragend na. Meteen ging ik door naar Zayns kamer en hij volgde me. "What are you doing?" siste hij.
Ik hield mijn vinger voor mijn lippen ten teken dat hij stil moest zijn. Het was tijd voor wraak.
Ik liet mijn blik door de kamer dwalen. Wat zou ik doen?
Waar was Zayn gehecht aan? Ik dacht na.
Zayn was ijdel. Ik opende zijn kast en keek naar de berg kleren die daar hing.
Ik trok ze uit de kast en droeg ze de kamer uit.
Harry keek me ongelovig aan. "I have nothing to do with this", mompelde hij.
Ik droeg zijn kleren naar buiten en dumpte ze in de afvalcontainer. Die zat al vol met etensresten en andere vuiligheid. Vliegen vlogen er rond. Na 5 keer op en af te zijn gegaan, waren al Zayns kleren in de container verdwenen. Dat zou hem leren.
Nu was het tijd voor deel 2 van mijn plan. Ik liep naar buiten, nog steeds gevolgd door Harry.
2 straten verder was een rommelmarkt: 10 kledingstukken voor 2 pond. Ik kocht 20 van de meest meisjesachtige, roze kleedjes, bloesjes, rokjes…
Vervolgens betaalde ik de vrouw achter het kraampje.
Ik droeg de kleren naar het huis terug en hing ze in Zayns kledingkast. Zelfs zijn ondergoed werd vervangen door BH's en strings.
Harry schoot in de lach. "You actually think he's gonna wear them?"
Ik knikte. "Just look."
Zayn was nu aan het douchen en waar Anaïs uithing wist ik niet.
Zo zacht mogelijk opende ik de deur van de badkamer, zodat Zayn me niet kon horen. Dit was echter niet nodig, want hij was luid aan het zingen.
Hij kon mij ook niet zien, want het douchegordijn had zich rond de douche gevormd. Toch bleef ik zo stil mogelijk terwijl ik Zayns kleren, inclusief ondergoed oppakte en 1 van de kleedjes met bijpassende string en BH in de plaats daarvan neerlegde.
Voorzichtig verliet ik de badkamer en sloot de deur weer. Zayns kleren belandden bij de rest in de afvalcontainer.
Reageer (13)
HAHAHAHAHA ik lig in een deuk!
1 decennium geledensnel verder!
AHAHAHAHA.
1 decennium geledensnel verder x
werkelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi plaatje
1 decennium geledenen verderr