Haha jullie vragen worden nog wwel beantwoord, maar niet nu. (A)
Thnx voor de reacties!

~Melody Hope Turner

Zayn had het gedaan? De jongen waarvan ik zoveel had gehouden, waarvan ik nog steeds hield had iets in mijn eten gedaan? Hoe kon hij dat doen?!
Ik dacht dat ik hem kende. Ik dacht dat hij een lieve, begripvolle, zorgzame jongen was die geen vlieg kwaad deed.
Dat was hij niet. Hij was een arrogante kwal, een hatelijke aansteller, een egoïstische klootzak.
Ik haatte hem! Maar ik hield ook van hem…
Waarom hield ik van hem?
Zayn en Anaïs hadden mijn kamer verlaten en ik begroef mijn hoofd in de kussens van mijn bed. Ze werden overspoeld met tranen en mijn lichaam begon licht te schokken van het snikken.
Harry kwam binnen en liep meteen naar me toe. “What’s wrong?”
Zijn stem klonk ongerust. Hij was altijd zo lief.
“Z…Z..Zayn…” snikte ik. Harry kwam op de rand van mijn bed zitten en wreef troostend over mijn rug.
“What did he do?”
Snikkend vertelde ik het hem en hij keek me ongelovig aan. “Zayn? That’s not possible.”
“He just said he did it.”
Harry keek ongelovig, maar zweeg.
Als Zayn zoiets al deed, waartoe zou hij nog meer in staat zijn? Waarom was hij op vakantie zo anders geweest? Waarom ben ik in godsnaam met Chelsea en Alice meegekomen naar hier? Ik werd alleen maar ongelukkig hier.
Woede welde in me op. Dit was allemaal Zayns schuld! Die van hem en dat kreng waarmee hij samen was. Maar dat was nu voorbij, ik liet me niet meer doen. Hij zou er nog spijt van krijgen dat hij zo gedaan had.

Reacties en kudo's? :3

Reageer (8)

  • alvaya

    verderr ;d nog 1 stukje vanaaaf? ;d

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Omg.
    zee moet iets met Harry krijgen.
    hij is zo lief voor haar (A)
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • anothergirl

    oehh nu gaat het leuk worden:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen